Friday 1 March 2013

3. ja 4. päev: Milford Sound ja Queenstown

Hei!

Oleme endiselt Uus-Meremaal ja kõik on superhästi :)
Räägin siis veel, et mis meil siin toimunud on.

3. päev: Milford Sound
Katamaraanil
Kolmandal päeval käisime ühe kõige kuulsama nz vaatamisväärsuse juures, milleks on siis fjord nimega Milford Sound. Seal me otsustasime võtta 1.45 h kestva katamaraanikruiisi, mis viis meid mööda fjordi kuni Tasmani mereni välja. Teekonnal nägime mitmeid koski ja ka mereelustikku - hülgeid. Mulle väga see reis meeldis, nii ilusad vaated ja lihtsalt lummav oli see loodus. Niimoodi tähistasime meie oma vabariigi aastapäeva. :)
Fjordikruiis
Te Anau ja Milfordi Soundi vahel tegime ka mitmeid peatusi. Üks neist oli järve ääres, kus oli maaliline mägede peegeldus vees (Mirror Lakes). See on väga populaarne külastuskoht.



4. päev: Queenstown
Startisime tagasi Queenstowni suunas. Queenstown asub imeilusa Lake Wakatipu ääres.
Queenstownis sõitsime gondliga (gondola) ülesse mäkke, kust avanes imeline vaade kogu linnale. Kuna me olime väga kõrgel, siis ma täitsa kartsin seal. Lisaks tegime kelgusarnaste masinatega mäest allasõitu, mille nimeks luge. Sõit toimus siis allamäge ja luge´i sai ise vastavalt kurvile pidurdada. Täitsa lõbus oli. Muidugi kõige jubedam osa minu jaoks oli see, kui meid tõstukiga transporditi luge´i sõidu algusesse ülemisele platformile. Ma niiiiii jubedalt ikka kartsin. Aga kuna pääsu polnud kuskile, siis pidin lihtsalt ära kannatama. Hoidsin kramplikult kinni ja üritasin Markusele-Carrale naeratada, kes minu ees tõstukilt mo hirmunud olekut jälgisid. :D
Queenstown

Lake Wakatipu

Queenstowni rannaäär
Queenstown on siiani minu lemmiklinn siin. Väga-väga ilus, väike, rahulik linn. Park kus jalutamas käisime oli väga hästi hoolitsetud. Samuti rannaäär oli puhas ja ilus, paar puud kaunistasid rannaäärt.

Ööbisime The Flaming Kiwi´s, kus Markus ja Carra said omaette toa koos rõduga ja mina 4-sse tuppa, kus oli ka väga tore seltskond.

Jätkub...

Katu



No comments:

Post a Comment