Monday 18 March 2013

Töö otsimine Cairnsis

Terekest!

Work, work, work...:

Olen Carra ja Markusega alates 9. märtsist saati Cairnsis olnud ja töö otsimisega tegelenud. Hetkel veel midagi kindlat meil ei ole, aga õnneks väga muret sellega pole ka, kuna rahaline seis siiski üsna hea. :)

Mida me siis töö leidmiseks teinud oleme?
Kõigepealt hakkasime otsima tööd cottoni farmi või cottoni ginni ehk puuvilla ümbertöötlustehasesse, kuna kuulsime, et seal pidid väga head palgad olema. Ühe lahke eestlase käest saime veidi infot ja kontakte, et kust võiks uurida, kuhu kirju saata ja mis numbritele helistada.
Helistasime siis kõik kohad läbi, nii töövahendusfirmad kui ka otsekontaktid. Enamasti öeldi, et kas neil hetkel kõik kohad täis või et täitke internetis avaldus-ankeet ära. Oleme siin ikka mingi viies kohas ankeete täitnud kõikvõimalike andmetega, aga kuskilt pole ühendust võetud. Infot on antud, et kui mõni koht peaks vabanema siis annavad teada, aga muidugi selle peale ju lootma ei saa jääda.

Loomulikult oleme korrastanud ka oma CV-sid, et need ikka võimalikult farmitööle sobilikud oleksid. Minu CV-s on siis hetkel pikaajaline töökogemus Sarapuu farmis :D (muru niitmine, marjade korjamine, puude ladumine, värvimistööd jne), roopakkimine Muhros, õunte korjamine ja pakkimine Inglismaal, töötamine Kreekas ja Aussi töökogemus. Kõik suht sellised tööka maainimese lihttööd. Kui taas kuskile hotelli lähme, siis saab uuesti päris CV´d kasutada. :)

Oleme igapäevaselt helistanud ka National Harvest Labour Information Service´sse, kust siis saab võimalike töökohade osas infot, aga siiani pole neil suurt midagi pakkuda olnud.
Samuti igapäevaselt hoiame silma peal Aussi suht kõige populaarsemal infosaidil Gumtree, kus pannakse ülesse kõikvõimalikke kuulutusi ja muidugi ka tööpakkumisi. Lisaks laadisime sinna ülesse ka meie enda töö otsimise kuulutuse.

Mis hetkel meie tööotsinguid ka piirab on see, et meil ei ole autot ja et me otsime tööd kolmekesi. Autoost on meil küll mõttes, aga hetkel veel proovime niisama leida. Siis ka hea võrdlus olemas, et kas ilma autota üldse mingit normaalset farmitööd saab. Kolmekesi tahaksime ühte kohta tööle saada, aga samas kui hea pakkumine ikka tuleb, siis loomulikult oleme valmis ka eraldi paikadesse minema.

Täna käisime tööbüroos Happy Travels. Seal tuli täita avaldus ning ajasime kiirelt ka mingi naisega juttu, kes siis töökohti backpackeritele vahendab. Tema muidugi ka kohe ütles, et kolmekesi keeruline tööd leida. Sealt siis lubati 7 päeva jooksul mingi farmitöö leida...Kui nende kaudu tööle minna, siis peab vist mingi 190 AUD liikmetasu maksma. See muidugi ``nohu´´, kui nad normaalse koha leiaksid, kuhu kolmeks kuuks jääda saame. Eks näis.

Homme on meil siis plaanis võtta rendiauto ja veidi ümbruskonda sõitma minna. Ehk siis proovime ära ka silmast-silma tööotsimisviisi, kus lähme farmi ise kohale ja uurime farmeritelt, kas ja mis töid neil pakkuda on.
Meil siis hetkel oluline, et saaks sellisesse kohta tööle, kus saab ära teha 88 farmipäeva, et saada ihaldatud teise aasta viisa :)
Plaanis on minna Mareeba kanti ja Innisfaili ning muidugi ka sõita läbi mõningatest randadest ja teistest ilusatest kohtadest, sest oleme ikkagi ju Working Holiday´l :D

Cairnsi elu:

Kui töö otsimine kõrvale jätta, siis olen veidi saanud ka Cairnsi linna avastada ja leian, et see on ikka üks väga-väga ilus, hubane ja mõnus troopiline linn, kuhu kasvõi pikemalt elama tulla. Linn on suhteliselt väike, ei ole kõrgeid pilvelõhkujaid ja ilusad mäed paistavad taamal. Rannaäär on kena ja seal ka suuuur bassein, kus linnarahvas ujumas ja päevitamas käib.
Cairnsi bassein
Vasakpoolne - minu Ginger Beer
(parempoolne Markuse :D)

Meie kõigi lemmikjoogiks siin on Bundabergi Ginger Beer, mis on siis alkoholivaba ingverimaitseline karastusjook ning seda müüakse erineva suurusega pudelites. Mina eelistan siis 750 ml, nagu kõrvalolevalt fotolt näha :D Ginger Beer hakkas mulle väga meeldima juba Inglismaal olles. Super hea jook ikka!

Eile tähistati St. Patriku päeva, mille raames toimus istumine ka meie hostelis. Riietuda tuli rohelisse, saime 10 dollari eest süüa grillvorste, pilvi, grill-liha ja -kana ning salatit ja huvitavat rohelist värvi jooki. :)

Jutustasime hosteli elanikega. Rahvustest kohtasime esimest korda kolme tüdrukut Islandilt! Väga lahe oli nendega rääkida, kuna nad ka ju nii kaugelt tulnud. Mina sain magama kuskil 2 ajal öösel. Pole ammu nii hilja magama läinud. :D

Hostelist siis niipalju, et nimeks on JJ´s Backpackers Hostel, asub kesklinnast eemal mõnusa jalutuskäigu kaugusel. Väga rahulik ja kena hostel, väikese basseiniga, kuhu päeval hea ennast jahutama minna. Tuba meil kahe nariga ja ainult ühel ööl oli lisainimene toas. Muidu ikka kolmekesi :) Kahjuks toas kappe pole, seega asjad meil kõik põrandal kuhjas :D

Oleme siin kuuel korral mänginud ka Monopoly, seal siis erinevad maailma linnad sees, kus Eestile lähim linn on Riia. Täitsa põnev ja huvitav oli, sai emotsioone välja elada. Lisaks oleme ka lihtsalt kaarte mänginud. Ühesõnaga igav meil siin pole. :)

Internetis saame ka nüüd lihtsamini ja odavamalt käia. Leidsin sellise odava pakkumise Optuselt, et 2 dollarit päevas maksan ja saan piiramatult helistada, sõnumeid saata ja internetti kasutada! Töö otsimisel see väga kasulik diil. Oleme siiani selle leiuga väga rahul.

Sellega seoses on mul nüüd lisaks Telstrale veel ka teine number. Õnneks mo HTC on dual sim-kaardiga, seega saan mõlemad kaardid korraga sees hoida. Telstra ka ikka vajalik, sest maapiirkondades miski muu peale Telstra ei pidavat töötama. Kui vaja mind mingil põhjusel kätte saada, siis saate mõlemat numbrit proovida. :)

Minu numbrid: Telstra: +61 487 327 924 ja Optus: +61 478 186 778

Hetkel siis kõik, tegeleme taas tööotsinguga :)