Wednesday 6 March 2013

7. ja 8. päev: Motueka ja Abel Tasmani rahvuspark

Hei!

Leidsime veidi aega ja netti, et uus postitus üles panna:

7. päev: Motueka

Meie seitsmes päev möödus suures osas autos, kuna pidime läänerannikult jõudma üles põhjarannikule, et ka seda piirkonda jõuaks avastada.

Teekonnal tegime ühe söögipeatuse ja vaatasime eemalt ka nz kõige pikemat rippsilda - The Buller Gorge Swingbridge 110 m.

Õhtuks jõudsime Motueka linna. Linn oli õhtul suhteliselt väljasurnud ja tühi, üritasime leida normaalset õhtusöögikohta, sest kõhud olid päris tühjad. Paraku jah meile midagi sobivat silma ei hakanud. Huvitav ja imelik n.ö. tumeda turismi valdkonda kuuluv leid oli selline, et restoran ja baar asus kirikus! Koha nimeks Gothic Restaurant and Bar. Piilusime sinna sisse ka ja tõesti oli restorani sisustus samalaadne kui kirikus. Väga hirmus oli see meie jaoks. Ei saa küll aru kuidas seal võib söögiisu tekkida!

Söögi tegime siis sellel õhtul ise. Poest ostsime liha, kartuleid ja tegime toorsalatit. Liha ja kartulid grillisime. Oli ikka hea see enda tehtud toit. :)

Ahjaa, ööbisime sellises backpackersis nagu Laughing Kiwi. Köök nägi välja nagu mõni suvila, suht kena ja korralik. Ilus koht oli.

8. päev: Jalutuskäik Takaka mäkke, Pupu Springs ja Kaiteriteri rand
Takaka Hill

Motuekast startisime Abel Tasmani rahvuspargi suunas, kus meil oli soov mõningaid kohti külastada ja ka veidi pikemalt matkata.

Esimeseks peatuskohaks oli siis Takaka Hill. Jalutasime kõrgele mäkke, mis oli 791 m kõrgusel merepinnast. Päris ilusad vaated avanesid ümbritsevale maastikule.

Pupu Springs - maailma selgeim vesi
Lisaks käisime vaatamas (Te Waikoro)Pupu Springsi, mis on siis allikas maailma ühe kõige selgeima ja puhtaima veega. Vee läbipaistvus on seal kuni 63 m. Tõesti paistis põhi väga hästi kätte. Vesi on seal kaitstud, niiet kokkupuude veega on igati keelatud. Ka veepudelit seal täita ei tohi.

Pärast pikka-pikka sõitmist kurvilisel teel jõudsime Kaiteriteri linna, kus käisime rannas. Rand oli väga ilus ja vees oli ka värskendav ja mõnus ujuda.

Kaiteriteri rand
Ööbisime Nelsoni linnas Paradiso motellitoas. Backpackerisse seekord ei saanud, kuna linnas suht kõik kohad oli hõivatud. Samas kolme peale ei maksnud see motellituba ka ülemäära palju.

Nelsonis käisime õhtusööki söömas restoranis, kus sain ägeda uue kogemuse. Nimelt tellisin endale Stonegrill steak´i mis tähendas, et mulle toodi lauda toores steak, mida pidin ise küpsetama 400 kraadise kuuma kivi peal. Lõikasin liha tükkideks ja lihtsalt keerasin neid, kuni arvasin, et liha on minu jaoks parajalt küps. Väga-väga hea oli!