Wednesday 6 March 2013

Tere!

Jätkub meie reisiblogi:

9. päev: puhkepäev Blenheimis

9. päeva hommikul sõitsime ära Blenheimi, et seda linna ka kaeda. Sinna jõudnud, tegime endale enne põhjasaarele minekut ühe puhkepäeva, sest siiani on ikka väga tihe ja kiire graafik olnud. Kõigepealt otsisime endale öömaja, selleks siis Koanui Lodge and Backpackers. Jalutasime siis niisama linnas, vaatasime veidi poodides ringi ja sõime restoranis lõunat. Õhtusöögi tegime endale taaskord ise. Seekord siis ahjuliha, kartulid ja salat. Kõrvale mekkisime kohalikke Marlbourogh piirkonna veine.

10. päev: Wellingtoni muuseum ja ööbimine Ohakune linnas

Hommikul vara alustasime sõitu Pictonisse, kust läks meie laev NZ pealinna Wellingtoni. Laevareis kestis 3 tundi. Jõudnud kohale, läksime NZ rahvusmuuseumi Te Papasse. See oli väga-väga huvitav, aga liiga suur, et kõike läbi käia. Kuna parkimine oli tasuline ja meil oli see võetud 2ks tunniks, siis pidime ikkagi edasi liikuma. Meil oli vajalik Wellingtonist edasi liikuda, et oma reisigraafikus püsida.
Wellingtonis NZ rahvusmuuseumis

Ööseks jäime Ohakune linna Alpine Motel and Backpackers´isse. Talvel on linn väga populaarne suusakuurort, kuna asub Turoa suusanõlvade läheduses Mt Ruapehu mäe jalamil.