Thursday 28 February 2013

Uus-Meremaa 1. ja 2. päev

Tervitused Uus-Meremaalt!
Toon teieni meie reisi esimeste päevade sündmused ja külastatud kohad.

1. päev: Mt. Cook

Mt. Cook
Hommikul startisime Geraldine lähedalt holiday park´st Mount Cook´i suunas. Maastik hakkas muutuma palju mägisemaks ja huvitavamaks.
Tee peal tegime peatusi väga ilusate järvede ääres, nendeks olid siis Lake Tekapo ja Lake Pukaki.
Lake Pukaki juures saime imelisi fotosid Mt. Cooki taustal.

Mt. Cook on Uus-Meremaa kõige kõrgem mägi (3754 m) ja läheduses asub veel 27 kõrget tippu.
Mt. Cook nähtud, sõitsime vaatama ka nz kõige pikemat liustikku, milleks on Tasman Glacier.  Pikkuseks on 27 km.
Meie Tasmani liustiku juures
Edasi sõitsime Wanaka suunas, et sinna öömajale saada. Sõitsime siis mööda linna ringi ja enamik kohtades oli kas silt no vacancy või oli vastuvõtt kinni. Otsisin meie infomaterjalidest välja, et linnast väljas on üks holiday park. Nimeks oli sellel Lake Outlet Holiday Park. Sõitsime siis sinna, et uurida ehk neil on majutust pakkuda. Nendel oli olnud aga ühtegi vaba majutuskohta, seega otsustasime sinnasamasele autosse magama jääda. Saime neilt soojad tekid ja padjad ja öö autos võis alata :) Autos oli soe ja kuna olime päevast ikkagi väga väsinud, siis jäime ka kohe magama. Mingi aeg ärkasin ülesse, sest jalg oli nii kange. Ikkagi 3-kesi väikeses autos magada ei ole lihtne, aga saime hakkama ja naljakas oli ka. :)

Holiday park`i inimestelt kuulsime, et kõik majutusasutused olid täis kuna järgmine päev pidi olema Queenstownis mingi suurem kontsert (oodatakse 15 000 inimest). Seeega pidid kõik majutusasutused olema ka täis Queenstownis. Otsustasime et me jätame selle linna siis esialgu vahele, pärast vaja nagunii sama teed pidi tagasi liikuda.

Benji!
2. päev: Te Anau

Alustasime teed Te Anau linna suunas.
Teekonnal peatusime AJ Hackett Bungy´s Kawarau sillal ja vaatasime kuidas inimesed tegid benjihüppeid. Õudne, seda ma küll ei julgeks teha. Ainuke mõte, mida tahan mingi aeg teha on langevarjuhüpe lennukist, aga pea alaspidi kuskile vette või kuristikku hüpata...oooei! :D

Sõitsime läbi Arrowtowni, mis oli kena väike linnakene.
Queenstownis käisime elektroonikapoes, et osta telefonihoidja auto akna külje ja laadija (Markuse telefon oli meil siis GPS-ks).

Edasi viis tee ikka Te Anau poole. Kõikjal kõrgusid mäed, mägede vahel mõned aasad, orud ja muidugi ka järved, mis on meie lemmikud! :) Osa teest kulges nt. Lake Wakatipu ääres. Avanevad vaated oli superkenad.
Imeilus Lake Wakatipu
Te Anaust sõitsime ka Manapouri järve äärde. Taaskord oli väga ilus koht.

Te Anau linna nimetatakse maailma jalutuspealinnaks. Linn asub Lake Te Anau ääres.
Te Anaus ööbisime 2 ööd Te Anau Lakefront Backpackersis. Meil oli oma tuba vannitoa ja köögiga. Väga mõnus olemine oli seal. Teisel õhtul kuivatasime pestud riideid toas, kõik kapinupud ja muud võimalikud kohad oli riideid täis :D

Jätkub...

Et siis järgnevate päevade reisikirjeldused edaspidi :)