Thursday 8 August 2013

Port Douglas, Cairns, Brisbane

Tere-tere

``Olen nüüd omadega jõudnud tagasi Cairnsi ja saab ehk aja ka veidi maha võtta, sest siin otseselt kiiret pole - lend Brisbane on alles järgmisel teisipäeval.´´
NONII, see eelmine lause oli kirjutatud mul üle nädal aega tagasi esmaspäeval, kui arvasin, et mul aega küll! Nagu näha, siis see päris nii polnud :D See aeg on möödunud väga põnevalt ja olen super toredaid inimesi kohanud. Olin ehk liigagi kauaks Cairnsi jäänud, sest liialt kahju oli hüvasti jätta. Hetkel siis olen omadega juba jälle Brisbanes.
Kirjutan siis lühidalt sellest, mis vahepeal toimus, lisan seekord rohkem pilte:

Port Douglas:
Reedest esmaspäevani (26.-29.) olin siis Port Douglases Kissul külas. Tema käis küll veidi ka tööl, aga mina kui puhkusel olija magasin tavaliselt nii kaua, et polnudki kaua vaja üksinda olla.
Saime palju jutustatud ja kena pidugi maha peetud. Peo eel sirgendas Kissu ka mo juukseid, nii teistsugune nägin kohe välja.
Peoeelne oleng Kissu ja tema sõpsidega
Cairns:
Esmaspäeva ööks oli mul broneeritud koht Cairnsi vist hetkel kõige populaarsemas päkkeris, milleks on Gillingan´s. Tuba oli 8 voodiga, suhteliselt väike, aga see-eest meie oma vannitoa-wc ja rõduga. Aga ikkagi liiga palju inimesi ja asju nii väikese ruumi kohta, niiet kauemaks kui 1 öö poleks ma sinna kindlasti tahtnud jääda.

Ülejäänud ajaks kolisin siis üle tee asuvasse Corona hostelisse, kus sain palju odavamalt elada ja seda lausa 4 voodiga toas. Ruumi oli seal piisavalt ja toas ka isiklik külmkapp. :)
Jagasin tuba ühe saksa tüdruku ja poisiga pea nädal aega ning 1 isik siis pidevalt vahetus. Kõik olid väga toredad ja elurõõmsad inimesed, kellega sai ka klubis käidud. Üldse oli meil hostelis väga multikultuurne seltskond. Esindatud olid järgnevad riigid: Iisrael, Jaapan, Tšiili, Šveits, Holland, Inglismaa, Itaalia, Saksamaa, Prantsusmaa...
Prantslane, šveitslane, eestlane, hollandlane, iisraellane, sakslane :D
Cairnsis sai palju promenaadil jalutatud, paar korda ka laguuni ääres päevitatud ja ujutud.
2 korda käisin botaanikaaias matkamas, teisel korral siis pikemalt, kui sai kokku läbitud kuskil 12 km.

Cairns botaanikaaed
Lisaks käisin kahel erineval tuuril: ühel sai külastatud erinevaid jugasid (Barefoot Tour with Captain Matty) ja nendes ujuda! ning teine tuur keskendus Daintree rahvuspargile ja jõele ning Cape Tribulationi rannale. Jäin mõlemaga superrahule!
Hüpe jääkülma vette! :D
Väike armas kilpkonn
Waterfall

Loodus!

Croco



Cape Tribulation
Mossman Gorge
Brisbane:
Nüüd olen siis teist päeva Brisbane lähistel. Ööbin oma aussie sõbra juures, kellega sain Airlie Beachil tuttavaks. Temaga sai eile käidud Tamborine´i rahvuspargis matkamas. Sinna sõitsime siis tema mootorrattaga. Vanaemal mitte järgnevat lugeda: sõitsin tagaistmel 154 km/h ning siiani elus! :) Oli väga-väga äge. Täna sai käidud Mount Coot-tha´l kust avaneb suurepärane vaade kogu Brisbane linnale.
Õhtusöögiks grillisime steiki ja praegu on tema jalka trennis, mis tähendab et mul veidi aega oma blogimajandust järje peale saada :)

Austraalia talv


Vann

Mt Coot-Tha
Homme hommikul kolin siis Brisbane kesklinna hostelisse, et Triinuga kokku saada ning temale ka seda linna tutvustada. Õhtul plaan veel mõnede sõpradega kokku saada ning laupäeval lendame Emeraldi, kus siis hakkab taas töö pihta. Puhkus ongi sellega läbi! :(

Olge tublid!

Teie Katu





No comments:

Post a Comment