Monday 26 August 2013

Rodeo, ohoo!

Hei!

Nädalavahetus möödus taas väga kiirelt ja nagu otseselt puhata polegi saanud. Reedesest päevast ja vist üldse nädalast olin päris väsinud niiet läksin juba 7 ajal voodisse. Laupäeval tulid Carra ja Markus meile Emeraldi järgi, käisime veidi poodides ja suundusime Capella poole, kus siis Carra ja Markus elavad/töötavad.

Lisan 2 kaarti, millest vasakpoolne kujutab siis kõiki Graincorpile kuuluvaid tööpaiku Austraalia, kuigi eks neist mitmed on praeguseks ka mahajäetud. Parempoolsel on ära toodud Emeraldi piirkonna platsid, meie Triinuga hetkel siis Emeraldis, Carra ja Markus Capellas. Varem elasin Carra ja Markusega Gindies ning oleme käinud ka Springsures.
Emeraldi piirkond

Graincorpi "saidid" Austraalias


















Capellas tehti meile kiire lühitutvustus nende platsil. Kella 6 paiku oli plaan minna siis rodeole ja niikaua lihtsalt jutustasime sealsete elanikega. Saime tuttavaks ka kahe uue toreda eestlasega. Juttu jätkus ikka kauemaks. Lisaks 6-le eestlasele olid meiega koos aussid, 1 kiwi ja 1 LAV-st pärit tüdruk. Lisaks tegime Markuse grillil ka steiki ja kartulipudru-köögiviljapätsikesi. Nämm-nämm!

2. korda elus sai käidud rodeol ning ütleks, et seekord polnud ehk enam nii huvitav kui esimesel korral. Lisaks ei meeldi mulle tegelikult see, et loomi nõnda ära kasutatakse. Näiteks üks hobune jooksis ennast vastu tribuuni oimetuks ja need vaesed vasikad, kellele siis lasso ümber kaela heideti ning pärast ka kiirelt jalad kinni seoti. Mul hakkas täitsa kahju nendest. Muidu rodeo ja selle õhustik oli ikka tüüpiline nagu arvata võib - mõnus lehk käib üle pea ja enamikel traditsioonilised kauboiriided seljas. Järgmiseks korraks peab endale ka kaabu muretsema :)
Üks huvitav moment ka rodeo melust - nägin kuidas üks tüüp jootis naist koerakausist! Mida kõike siin ka välja ei mõelda. :D

Rodeolt lahkudes olime kõik suht külmunud ja tagasi jõudes panime kohe lõkke püsti, et sooja saada. Ööd on siin nimelt veel väga külmad! Hakkaks juba ometi suvi pihta :P Tegelt ei usu, et seda väga ootame, sest päeval hakkab siin olema väga-väga kuum! 40-50 kraadi pole ikka naljaasi!

Ühe aussi tüübiga meie seltskonnast juhtus väike õnnetus. Nimelt kui ta oma tuppa läks, siis ta libastus plekkpurgil ja kukkus peaga vastu kapinurka nõnda, et kukla taha tuli päris suur haav ja verd hakkas voolama. Kutsusime talle kiirabi ja ta viidi minema. Õnneks vist midagi hullu ei olnud, sest järgmine päev tuli ta juba häälega Emeraldist tagasi ja polnud isegi pead õmmeldud.

Minu väike vahejuhtum tol õhtul oli selline, et mingi aeg läksin 2 tüübiga vaatama, et kas lähedalasuv baar on ehk lahti. Läksime siis muidugi autoga ja kuna mina olin eeldatavasti kõige kainem (jõin õhtu jooksul ainult 4 siidrit), siis ma sõitsin. Sain 1. korda aussis manuaalkastiga sõita, ikka päris imelik oli vasaku käega käike vahetada. Veidi aega saime sõita ja ülla-ülla, ment pidas meid kinni! :D See nüüd 1. korda aussis, kui näen et politsei kedagi kinni peab ja puhuma paneb. Kõigepealt siis küsiti minult, et kas joonud oled - ma kohe jutustama ja vastu, et ikka olen, aga kuskil paar tundi tagasi rodeol. :D Puhusin ära ja kõik oli normi piires. Siin ju võib sõita autoga kui oled ühe standardjoogi ära joonud.
Lisaks taheti mult ka dokumenti saada, aga seda mul muidugi kaasas polnud. Ütlesin ka neile, et ma elan siissamasel, et kui vaja lähme toome ära :D Arvasid et pole vaja, et võivad ka arvutist niisama järele vaadata, et kas mul Queenslandi juhiluba, ma vastu et ei, hoopis euroopa, et rahvusvaheline juhiluba. Õnneks olid normaalsed tüübid ja sellega asi piirdus.

Magasin Triinu ja ühe aussi tüübiga sarnases toas nagu meil oli Gindies. Me Triinuga siis vooditel ja see tüüp põrandal swagil. Swag kujutab endast siis põhimõtteliselt magamiskotti koos telgiga. Väga mugav ja lihtne asi. Meil toas aga ei töötanud konditsioneer, mis tähendas siis seda, et saime ikka öösel kenasti külmetada. Ma pugesin oma magamiskoti sisse koos pusa ja teksadega. Ma pole vist varem nii suurt heameelt tundnud hommiku saabumisest kui tol korral :D

Täna oli meil siis täispikk tööpäev ja seda seekord palava päikese käes presentide peal olles. Nimelt me alustasime viljaplatside ettevalmistamisega, mis tähendab seda et suur bunkeri ala on vaja katta presentidega. Presendid tuleb laiali tõmmata, sirgu ajada, auke teipida, sodi ja vett nendelt maha pühkida jne. Lisaks tegime täna päris palju õmblemistööd, kus siis õmblesime suuri presenditükke üksteise külge. Õmmeldud osa sisse panime ka silikoontäidist ja õmblesime teist korda.

Alguses proovisime ka weldigut ehk siis meie mõistes sulatamist, aga millegipärast õnnestus kõik sulatatud tükid ikka üksteise küljest lahti rebida...Muidu oli see väga huvitav teema, sulatamine käis sellise väikese masina abil, mis ise liigub edasi vastavalt kui kiiresti sa ta seadistad.
Welding machine
Lisaks sain täna proovida sõitu forkliftiga, kuid pidin kohe ka presendirulli üles tõstma ning no see täpsuse värk tahab ehk veel veidi harjutamist.
Eks paistab siis mis homne päev meile ka toob. :)

Mulle väga meeldib stand-up komöödia ja olen nüüd õhtuti vaadanud aussi selle ala tegijaid. Üks parimaid on kindlasti Carl Barron. Keda antud teema huvitab, siis kindlasti soovitan! Ta teeb palju nalju ka aussi teemal ;)

Tänaseks kõik!

Olge munuksed!

Teie Katu

No comments:

Post a Comment