Friday 26 July 2013

Magnetic Island ja Townsville

Tere taas,

Siit tuleb siis kiire update kõigile, kes juba pingsalt ootavad, et kuhu ma omadega jõudnud olen.
Viimane postitus oli mul Airlie Beachilt, nüüd olen aga juba omadega Cairnsis! :)
Tänaseks sihtkohaks on mul tegelikult Port Douglas, nii et ootan hetkel bussi ja selleni on kuskil tunnike aega.

Kuidas ma siis niikaugele jõudnud olen ja mis kohti vahepeal külastasin?
Nimelt Airlie Beachil kohtasin mitmeid toredaid inimesi, kellega sai muljeid vahetatud ja soovitati kindlasti minna Magnetic Islandile, kuhu saab siis praamiga Townsville linnast.

Whitsunday saare Ocean Raftingu tuuri ajal hakkasin väga hästi läbi saama ühe hollandi tüdrukuga, kes samuti minuga Magneticule tuli. Üldse on siin nii, et tegelikult ma kuskil päris üksinda ei olegi, võin bussiga küll ehk üksi sõita, ilma et kedagi sealt tunneksin, aga hostelisse jõudes leiab ikka alati mõne tuttava, kes ka viimases kohas oli. Niisamuti on see hollandlanna ka siin Cairnsis.

Airlie Beach-Magnetic Island:
Mõeldud tehtud ja bussifirma Greyhoundiga sai esimene sõit tehtud. Jällegi oli väga tore ja rõõmsameelne bussijuht! Sõit kestis kuskil 4 tundi.
Kui jõuan siis kannan need kohad oma Google Mapsi kaardile ka, saab parema ettekujutuse kus vahet ma siis liikunud olen.

Magneticule sai siis praamiga, ülesõit kestis 20 minutit. Umbes nagu mandrilt Muhusse sõit, ainult et see praam vedas ainult jalakäijaid.
Saarel ööbisin Base Backpackersis, mis asus täpselt ookeani ääres, niiet õhtuti oli väga mõnus lainete kohinat kuulata ja lõõgastuda. Väga super asukoht oli!

Kokku olin seal 3 ööd, esimesel päeval rentisin jalgratta. Teadmiseks siis, et Magnetic Island on suures ulatuses rahvuspark ja väga mägine! Nii minu katsumusterohke rattasõit algaski mäest üles ja mäes alla sõites :D Väga-väga äge oli, mäest üles minnes tuli ikka vahepeal ratast käekõrval vedada ja see-eest allasõit oli täiskiirusel ja niii adrenaliinirikas, sest langus oli ikka väga järsk. 14 kraadi oli vist see tõus ja langus...

Teisel päeval läksin koos ühe saksa tüdrukuga matkama, sest saarel on mitmeid häid matkaradasid. Alustasime jalutamist umbes kell 10 ja lõpetasime nii 3 ajal, kuskil 12 km sai kindlasti läbitud ja enamik sellest oli ülesmäge ja treppe mööda! Õhtuks jalad veidi tulitasid ka, niiet võiks öelda, et jalutamine oli ikka raskem kui rattasõit. :)
Avanevad vaated olid tihti 360 kraadi kogu saare ulatuses ja kõik oli nii ilus ja roheline.
Minu eriliseim hetk oli matkal vist see, kui leidsin metsast puu otsast koaala ja tema väikese beebi! Lisaks nägin veel mere ääres rock wallabysid, kes oli nii armsad!

Hostelis käis muidugi ka kõva pidutsemine, niiet kahel õhtul olime kuni peo lõpuni väljas ja sai kõvasti tantsitud, ka laudade peal :) Viimasel õhtul oli Bingo mängimine ja meie seltskond võttis ka sellest osa. Ja väga hea et võtsime, sest juhtus nii, et me võitsime ööbimise VIP-toas, kus oli siis suuuur lai voodi ja lisaks veel ka narivoodi. Magasime seal siis 5-kesti, aknast avanes vaade otse ookeanile ja meil oli ka oma rõdu! Nii super ikka!

Townsville:
Eile lahkusin kurbusega sellelt imeliselt saarelt ja jäin ööseks Townsville linna.
Townsvilles võtsin ette linna kõrgeima mäe Caste Hilli otsa ronimise. Seda tegin samuti ühe tuttavaga, keda 1. korda nägin saarel ja nüüd juhuslikult sattusime Townsville`i hostelis ka ühte tuppa.
See matk oli palju palju raskem kui Magneticul 5 tunni jooksul läbitud kilomeetrid. Nimelt rada oli pidevalt ülesmäge ja treppe mööda, stendil oli kirjas, et 1300 sammu. Kui allatulek ja üleval vaateplatvormidel liikumine ka juurde arvestada, siis arvan, et tegime kuskil 3000 sammu seal küll ära. Oi kuidas mo jalad surisesid pärast! Aga tunne oli super ja vaade oli ülevalt ka niiiiii kena!!
Pärast läksime jalutama ka rannapromenaadile ja lõunatasime.
Meiega juhtus üks halenaljakas asi ka. Nimelt ühel hetkel lendas kuskil ülevalt mingisugust valget ollust otse meie ja 2 meile vastutuleva tüübi suunas! :D See oli vist linnukaka!! Igatahes peaksin nüüd siis rikkaks saama! :D Pöidlad pihus!

Cairns ja Port Douglas:
Täna hommikul kell 7.15 tulin siis bussiga Townsvillest Cairnsi ja seda ligi 7 tundi, kuna tee peal mingid jalgratturid tõkestasid liiklust! Nõmedikud!
Eile broneerisin küll siia Cairnsi ka hosteli, aga kuna mul sõbranna Kissu on siinsamasel (1,5h kaugusel) Port Douglases, siis otsustasime juba täna kokku saada, niiet lükkasin oma broneeringu esmaspäeva peale, kui ma taas tagasi Cairnsis olen.
Kissu nimelt lõpetab pühapäeval Port Douglases töö ja läheb roadtripile Darwinisse ning saame niikaua paar päeva koos olla! Pole ju teda veebruarist saadik näinud!

Minu edasine plaan on siis esmaspäeval tagasi Cairnsi tulla, siin mõned tripid rahvusparkidesse-vihmametsa-jugade juurde teha, niisama puhata, muidugi jalutada ja vaatab mis veel huvi pakub.

Brisbane:
Eile tühjendasin ka oma pangaarvet päris põhjalikult, nimelt ostsin ära lennupileti Cairns-Brisbane ja seda 6. augustil. Niikaua paiknen siis siinkandis.
9. augustil jõuab Brisbane sugulane Triinu ja 10. augustiks ostsin meile lennupiletid Brisbanest Emeraldi, et saaks lõppude lõpuks ka tööpaiga suunas liikuda.
Viimane lennupilet maksis 99 dollarit/nägu, millele lisandus kaardi teeenustasu 15 dollarit!! No kammooon, see ajas mind küll vihale, et milleks selline suur summa pm mittemillegi eest. Aga noh, lendama ju peab.

Votniiii!

See siis kiirelt kõik ja pilte kahjuks pole hetkel aega lisada, panen need juurde kui aega jälle leian :)

Olge toredad!

Teie Katu





No comments:

Post a Comment