Thursday 11 July 2013

Finnair ja Etihad Airways

Terekest!

Noniii, oleme siis ilusasti jõudnud jälle Austraalia pinnale. Hostelis saime oma tuppa mingi poole 2 ajal päeval ning siis jäime kohe magama. Ärkasime nüüd kell 7 õhtul ülesse, käisime veidi linnapeal jalutamas ja söömas. Nüüd veidi aega kirjutada enne kui uuesti magama lähen. :D Väike reisiväsimus on ikka peal.

Iga lennureis on veidi erinev ja nii on sellest korrast mitmeid kommentaare. Helsinkist Singapuri lendasime Finnairiga, milles olen kahjuks pettunud. Kui jah ei ole teiste lennufirmadega üldse lennanud, siis võib muidugi rahule jääda...Aga mis siis oli halvasti? No alustaks kõige olulisemast - söögist. :D Nimelt ei olnud õhtusöögil paljusid harjumuspäraseid asju nagu juust, kreekerid, magustoit ja üldse toit polnud ka kõige parem. Hommikusöök koosnesgi ainult munapudrust, oleksin ikka oodanud ka puuvilju, jogurtit, muffinit. Toidukandikute ärakoristamine võttis neilt ka meeletu aja, nii ebamugav on magada kui peab jälgima, et kogemata prügi laua pealt maha ei aja. Üldse oli puudu igasugustest mugavustest mida oleks oodanud.

Teine aga hoopis vastupidine kogemus oli aga Singapur-Brisbane lennul, kus sõitsime Etihad Airways´ga. Kohe kui lennuki peale saime olin ma nii elevuses, nagu oleks 1. korda lennukiga sõita :D
Kõigepealt ekraan filmide vaatamiseks oli niiii suur, sellises suuruses pole ma varem igatahes näinud. Umbes nagu 10-tollise arvuti ekraan. Väga mugav ja mõnus oli filme vaadata, seetõttu ka magamisele aega ei raisanud :D
Loomulikult oli olemas tekk (selleks oli soe ja pehme fliistekk), padi, kõrvaklapid ning üllatusena väikese kotikese sees olid pehmed musta värvi sokid!, silmakate magamiseks, kõrvatropid, hambahari ja -pasta. Niiet rohkem kui küll igasugust kraami.

Peale ärkamist toodi värskenduseks kuumad niisked salvrätid, millega nägu pühkida - väga soe ja mõnus oli. Hommikusöögil oli superpalju asju nii et ma ei jäksanudki kõike ära süüa - belgia vahvlid vaniljekreemi ja moosiga (ülimegahea), jogurt, muffin, sai, moos, juust, puuviljasalat...
Mulle jah väga see lennufirma istus, arvan et on siiani üks parimaid Emiratese kõrval, millega lennanud olen.

Edasisest niipalju, et homme ma reisin Gold Coastile, kus kavatsen paar päeva veeta. Otseseid tegevusplaane teinud ei ole, aga nii ongi ju põnevam :)

Olge kuuldel!

Teie Katu

No comments:

Post a Comment