Tuesday 16 July 2013

Springbrooki rahvuspark ja Brisbane

Terekest!

Eile käisin siis autotripil koos 2 tüdrukuga. Külastasime Surfers Paradisest kuskil 45 kaugusel asuvat Springbrooki rahvusparki - vihmametsa. Palju sellest kirjutada kahjuks ei jõua, aga ütlen et kui vihma ei oleks sadanud (nagu ikka vihmametsale kohane) siis oleksime ehk veel parema elamuse saanud. Mulle väga meeldis seal küll. Fotod annavad ehk hea ülevaate.

Lühidalt kirjeldades siis, et nägime mitmeid jugasid ja palju puid, millest osad olid isegi 200 a. vanused. Naljaka juhtumisena võib tuua selle, et läksime siis vaatama kohta nimega ``Best of All Lookout´´ ja no vaade oligi kõige parem, sest me ei näinud mitte kui midagi! Asi oli siis selles, et just oli sadama hakanud ja pilved ja udu varjutasid kogu vaate. Kahju küll, oleksime seda avanevat maastikku ikka väga näha tahtnud, aga no mis seal ikka. Tegime selle kulul ikka palju nalja, et no tõesti oligi parim vaatepunkt, igaüks võis ise ette kujutada, et mida seal nägi. :)

Surfers Paradise eemalt

Juga

200.a vanused puud

The Best of All lookout :D

Maagiline metsatee

Lemmikkoht

Eile õhtuks jõudsin siis rongiga tagasi Brisbane, kus olen siis juba 3. korda ja katsetan 3. hostelit ka. Nüüd on nendest igatahes hea ettekujutus olemas.

Käisin täna päris palju linnapeal jalutamas. Külastasin kahte peamist parki - Roma Street Parklandsi ja linnaparki. Mõlemad on väga ilusad ja head kohad, kus niisama jalutada, pikniku pidada või raamatut lugeda. Olen neis varem ka käinud, aga eelmisel korral õhtul ja kõike pole saanud läbi käia.

Milliseid ilusaid lilli ja linde ma nägin ja neid sisalikke oli ka iga nurga peal. Palju oli niiii kauneid istumiskohti keset lilleoaasi :) Oleksin sinna istuma jäänudki.

Võrreldes jah nüüd Surfers Paradisega, kus ongi suund ju ainult rannaäärele, siis mulle ikka meeldib Brisbane rohkem. Siin on ikka seda muud elu ka, ei ole ainult rand ja pidu. Rohelus ja pargid on väga oluline osa linnast. Soovin et ka Eesti linnades sellele rohkem rõhku pöörataks.

Roma Street Parklands

Ilusad värvid igal sammul
Söögiaeg
Lind oksal
Võimas puu

Sisalik

Loodan et fotod meeldivad. Minu meelest on nad küll väga ilusad. :)