Sunday 14 July 2013

Imeline Gold Coast

Hei!

Esimene puhkusepäev Gold Coastil möödus väga põnevalt, kuna kõik on uus huvitav ja no see koht on ju ikkagi väga populaaarne. Täpsemalt asun siis kuulsas Surfers Paradise´i linnaosas.

Lisan fotod kõige alla, sest millegipärast lisas ta mul kõik korraga postitusse ja nüüd neid õigesse kohta ringi tõsta on väga ajakulukas :)

Reisisin siia rongiga Brisbanest Helensvale´i jaama ja sealt edasi tulin 409 bussiga Ocean Avenuele ning jõudsingi paarikümne sammu pärast minu praegusesse ööbimiskohta Surf n Sun Backpackers.

Soodsaimaks tasumisvahendiks leidsin olevat Go-kaardi, mida saab siis kasutada nii Translinki rongides, bussides kui ka veesõidukitel nagu nt. CityCat, millega eelmisel korral ka Brisbanes jõetuuri tegime.
Hostelis võtsin 6-se toa, aga siiani olen toas kahekesi ühe Lõuna-Korea kutiga. Niiet ei tasu neid suuri tube ka peljata võib ehk raha kokkuhoiu mõttes nüüd edaspidi ka 10-sse tuppa minna. Mitte et ma kunagi inimesi ja ülerahvastatust peljanud oleksin, aga öörahu tahaks ka vahest nautida. :) Praeguses 6-ses toas on eriti hea ka see, et siin on piisavalt vaba ruumi. Meie eelmise öö Brisbane 4-ne tuba oli ikka imeväike.

Terve päeva jalutasin ringi, tegin fotosid ja uudistasin niisama. Enne pimeda saabumist läksin kuulsa Q1 hoone vaatlustekile, mis asub siis 77. korrusel! Liftisõit ülesse kestis ainult 45 sekundit, pidi olema üks maailma kiiremaid lifte. Samuti on hoone puhul tegemist maailma kõrgeima asustatud hoonega, kus siis madalamatel korrustel on korterid. Vaade Gold Coastile avanes 360 kraadi ning selge ilmaga saab näha isegi 60 km kaugusele! Päris võimas või mis.

Õhtul jalutasin põhitänaval ringi ja nägi hullu žonglöörijat etlemas. Lisaks nugade loopimisele ta surus oma keha WC-prilllauast läbi ja kõndis redeli peal samal ajal jälle žonglöörides.

Teiseks päevaks olin jäänud veidi haigeks, pea oli kuum ja kurk haige. Sain siis korealase käest mingisuguseid imetablette, päeva jooksul sõin neid 4 tükki ära ja õhtuks peale 3-tunnist magamist oli niihea olla, et otsustasin välja minna. Aaa, tablettidest niipalju, et puru oli mingisuguse kapsli sees, mida sai lahti teha. Ma korra mõtlesin, et ehk peab ikka kapsli seest selle puru suhu kallama, aga ei, võis ikka koos kapsliga alla neelata :D

Hommikul läksin siis rannajoont avastama, mõtlesin et jalutan ja vaatan kui pikalt see ilus liivariba siis ka läheb. No see ikka läheb... kuulsin kellegi käest, et ligi 48 km on vist rannariba :D Niiet jah, jalutaksin seda pääris kaua.
Päeval käisin ka koos korealasega rannas jalutamas, tegime veidi võimlemist fotode tarbeks :D
Kuna ma jah ei tundnud ennast väga hästi, siis kuhugi kaugemale minema pole hakanud ja ka midagi väga aktiivset ei teinud.

Nagu ma juba mainisin siis õhtul kell 9 peale ärkamist läksin linnapeale. Kõigepealt läksin mööda sellisest huvitavast atraktsioonist nagu Sling Shot ja Vomatron (ei tea kas see viimane tuleb sõnast vomit ehk oksendama, kuna inimesed sealt vb alla oksendavad :D).
Igatahes Sling Shot on see kui inimene pm paisatakse õhku ja Vomatronil lihtsalt liigud kiiresti ringiratast. Täpsemalt kirjeldada ei oska, aga keda huvitab, see saab netist järgi uurida :)

Edasi liikusin peatänava suunas ja kuulsin kuskilt baarist ägedat live-muusikat tulemas. Nii ma siis otsustasingi vaatama minna, et mis seal toimub. Kohaks osutus olevat iiri baar, kus mingisugune bänd tegi igasugu cover-lugusid. Seal ma veetsin päris mitu tundi uute inimestega suheldes ja isegi tantsima jõudsin ka. :) Niiet pole hullu midagi sellel üksinda reisimisel. Nii ju saabki uusi tutvusi.

Täna on siis minu Surfers Paradises veetmise viimane päev. Hommik ei olnud paljutõotav, sest just nüüd kui ma enam end halvasti ei tunne oli pilves ja vihmane :S Tuli otsida tegevust siseruumides. Nii ma külastasin sellist muuseumilaadset kohta nagu Ripley´s Believe It or Not. See oli veidi nagu telesarja Galileo vms sarnane (mille nimi mul praegu meelde ei tule), kus oli erinevaid uskumatuid asju - miniatuursed joonistused suhkrutera suurusel pinnal, maailma raskema naise kuju ja maailma pikima mehe kuju, kes muidu istus aga tõusis püsti kui tema kõrvale seista... Nt. üks kuju demonstreeris naist, kellel ninas rippus tabalukk. See oli pandud abikaasa poolt karistuseks oma naisele, kellel meeldis külajutte rääkida. Hiljem võeti see iluasi aga omaks terve suguharu poolt.

Pärast seda jalutasin niisama linnas ringi, aga seekord mitte promenaadil ega rannas vaid liikusin just peatänavalt kõrvale. Nimelt tahtsin leida, et kas siin ka parke on, sest kaardil oli rohelisi alasid küll välja toodud, aga kuskil mujal mingitest parkidest juttu pole küll olnud. Jõudsin siis kaardil märgitud kohta ja sain aru ka et miks. No need pargid olid ikka täiesti mõttetud, ainult mingid murulapid, isegi toole-laudu polnud ja need olid nii väikesed ka. Oleksin ikka oodanud midagi ägedat nagu on Brisbane pargid, aga ei.

Teine asi mida siin olles veel tähele olen pannud on autod :) Seda siis sellepärast, et siin on umbes iga teine auto väga-väga ilus-uus-puhas-kallis ja paljud on just erilised luksusautod, mida ikka igapäev ei näe. Siin on ikka tõsine autoarmastajate paradiis selles suhtes. Mina ei oska neid nähtud autosid kindlasti niihästi hinnata kui mõni seda teeks, aga kui juba mina aru saan, et tegija auto no siis...Samas kui ma eile baaris ühe tüübiga kohalikust elust rääkisin, siis ta ütles, et see on tegelt ainult näitlik, et elatakse ikkagi krediitkaartide peal. Ma naljatades panin ka, et ju jah siis aint nv sõidetakse, muidu tööl käiakse mingi romuga :D

Aga ei ole ma siin ausalt öeldes küll näinud mingeid romusid ringi sõitmas, autod on ilusad ja puhtad, tavapärast tolmukihti küll kuskil ei ole. Seda muidugi vist teede hea seisukorra pärast :) Suht hull värk oli, väga huvitav igatahes. Linnapilti muidugi ``kaunistavad´´ metallpiirded, sest on ju talv ja paljudes kohtades teostatakse teetöid.

Avastasin siit linnast ka 7-D kino! Just, 7-D - mis see veel on, imestasin ka mina. Küsisin siis järgi ja seal pidi olema rohkem eriefekte ja need toolid seal platvormil liiguvad kõik koos, ehk siis terve see platvorm liigub, mitte ainult üksik tool. Igatahes kuna seal kedagi teist ei paistnud olevat, siis ei läinud ka mina seda proovima.

Mööda randa jalutasin tagasi hostelisse ja tänane päikeseloojang oli ikka superkena!

Homne plaan on nüüd selline, et täna tulid minuga samasse tuppa üks saksa ja iiri tüdruk, kellega koos läheme 3-kesi autoga Springbrooki vihmametsa avastama. :) Õhtuks peaks tagasi Brisbane minema, sest kolmapäeval läheb mul sealt lend Airlie Beachi. Vot selline on hetkeseis :)

Seiklus jätkub...

Kõike head,

Pikim hoone pildil ongi kuulus Q1
Teie Katu

Autode näitus


Korealasega võimlemas

Elu on ilus!

Ilus peegeldus

Katrina kirjutatud korea keeles ;)

Ripley muusemis: 4 silma jälgib sind ;)


Pikim mees

Kalju vanaema special - kannibalide saar :D

Päevinäinud ülikond? - Ei, tegeliku on see tehtud puust ;)

Traadist, usu või ära usu ;)

Tabalukk ninas (tähendust kirjas üleval pool)

Raskeim naine - sõi palju burksi, friikaid ja muud rämpsu

Päikeseloojang




No comments:

Post a Comment