Tuesday 16 July 2013

Hostelijutud ja mis saab edasi

Hei kõigile!

Olen veel omadega Brisbane linnas, homme 8.55 lendan siis Airlie Beachi lähistele Proserpine lennujaama ja sealt edasi bussiga Airlie Beachi ja esialgu ööbin Airlie Waterfront Backpackersis :)
Esialgu just seepärast, et broneerisin omale koha 17 voodiga dormis :D Lootust on et kuna ei ole kõrghooaeg, et no ehk seal pole ikka 17 inimest koos. Eks siis paistab.

Siiani on minu hostelikogemused küll üsna positiivsed olnud. Praegu ööbin siis Brisbane kesklinnas Base Embassy 8-ses toas, kus eile olid kõik voodid täis - 6 inglast, mina ja austraallane. Väga palju sai nendega juttu ajada ja kogemusi vahetada. Naljakas on muidugi see, et enamik keda siiani kohanud olen on juba oma viisa lõpus ja lõpetasid töötamise ning nüüd reisivad enne koju minekut. Mina olen aga see, kes 1 a. viisa keskel juba reisib :D
Hostelitest rääkides, siis siiani olen ööbinud tubades kus on voodeid olnud 3, 4, 6, 8 ja 10. Nüüd siis saab ka 17 voodiga toa ära proovida :P Ootan huviga.

Täna öösel on toas inglise paar, aussie, mina ja vist korealane või keegi (pole jutustanud veel). See aussie naine on selline 35-40 aastane väga-väga lahe naine, kes on palju reisimas käinud ja hästi tark ja no neid reisijutte tal ikka jagub. Õhtuti siin ainult jutustanud olemegi. Ta 3 korda nt Indias käinud iga kord mingi paar kuud ja üksinda koguaeg. Lisaks veel Kuubal ja Tšiilis...väga soovitas muide Kuubale minna. Siis kui see naine Tšiilist hakkas tagasi tulema oli Santiago lennujaamas enne mingit salatit ja jääga mahla joonud ning saanud toidumürgituse nii et lennukis hakkas jube paha ja pidi mingi 12-tunnise lennu ära kannatama! Oli haiglas pärast jne. Jube värk ikka. Peab jälgima seda veevärki ikka nendes mitte arenenud maades.

Aaa, ööbib siin hostelis kuna tal mingi kolimine pooleli vms. Igatahes ta rääkis, et üks öö oli mingi purjus tüüp 2. korruse nari pealt alla kukkunud! Selline kõmakas oli käinud, et kõik ärkasid selle peale ülesse :D Õnneks oli terveks jäänud. Oli ju nii purjus, et luud vedelad :D

Noniii, magama ja homme jälle seiklema täitsa uude kohta! ;)

Olge munuksed!

Teie Katu

No comments:

Post a Comment