Wednesday 22 January 2014

Öötöö

Hei!

Lisan mõned fotod minu toredast töökohast Casella veinivabrikus, kus minu ametinimetus on weighbridge clerk.
Selleks nädalaks on tööpäevad läbi, ainult 2 päeva saigi tööd teha. Palju seda polnud, aga kuna töö mulle meeldib, siis polegi nii masendav see seis veel hetkel.

Vaade crusheritele, kus viinamarjad purustatakse

Tööpostil



















Maselli masin analüüsib purustatud viinamarjamahla ja tulemuseks on sellised näidud nagu temperatuur, ph ja baume. Viimane on siis kõige olulisem ja see peaks näitama suhkru sisaldust marjades. Kui baume on liiga madal või liiga kõrge siis võib juhtuda, et marju vastu ei võeta.

Üheks minu ülesandeks on ka jälgida MOG-i kogust. MOG (matter other than grapes) tähendab siis viinamarjades oleva muu sodi hulka. Ühesõnaga kui ma silmaga näen, et lisaks viinamarjadele on koormas väga palju suuri puuoksi ja muud jama (õli, loomad) mis seal olema ei peaks, siis pean meie supervisorile teada andma.

Täna juhtus tööl selline asi, et veoauto kastis oli suur sisalik. Andsin sellest ka kohe teada ja niisama naljaga ütlesin veokijuhile, et võta see kastist välja ning minu üllatuseks ta seda ka tegi :D

Viinamarjamahla analüüsimasin Maselli



Vaade kaalusillalt vabrikule

Veokikastis olnud sisalik 















Nüüd siis 5 vaba päeva, homme sõidan Temorasse, et Triinu, Granti, Anetti ja Triiniga veidi koos olla ja edasisi plaane teha. Pühapäeval on austraalia päev, mille tähistamiseks korraldab meie hosteli omanik mingisuguse peo, kuhu siis kõigil plaan minna. See saab loodetavasti olema vahva.

Veidi lisainfot:

# Viinamarjade harvesti üldnimetus on vintage. Lisaks kasutatakse lõikuse kohta sõna stripping.
# Kes varem ei teadnud siis punastest viinamarjadest saadakse ka valget veini ;) Punast veini saadakse viinamarjakestade lisamisel, milles on värvaine.

Bye-bye!

Teie Katu

No comments:

Post a Comment