Monday 4 November 2013

Viimane päev Emeraldis

Hei-hei!!

Kes te kõik siin muretsesite, siis polnud absoluutselt põhjust...nimelt Emeraldis oli Optuse võrk oma 3 päeva maas (!) ja ma pole netti saanud ning nüüd 2 päeva sõitsin Emeraldist Condobolinisse. Ja siin ma nüüd olengi! :) Kõigest sellest aga järgmises postituses...

Viimane nädal Emeraldis möödus väga kiirelt, käisin õhtuti Howiel külas, pakkisin vaikselt asju, koristasin. Tööl käisin ikka Goonoos. Kahel päeval tuli ärgata lausa kell 4, sest otsustasime 5st sinna sõitma hakata, et ehk hommikul vara on vähem tuuline ja saab presente kuhja peale tõmmata.
Meie ebaõnneks oli aga tuul juba enne 6-te väga vali, mistõttu jändasime kahekesi ühe presendi peale panemisega oma 3 tundi! Minu korda present lihtsalt libises köie otsast ära, siis rebenes rehvi alt ära ning lihtsalt läks väga puntrasse selle meeletu tuulega. Lõpuks saime ikkagi töö tehtud.

Tööle sõit kell 5-30 hommikul
Reedel pidime ka Goonoosse minema, aga paraku hakkas enne 5-te väga tugevasti sadama ja veetsime paar esimest tundi Emeraldis. Siis tuli aga teade Martylt, et Gindies on ühe kuhja peal olev present väga suures ulatuses ära rebenenud nõnda, et vili on kõik vihma käes.
Läksime siis suht kõiki Gindiesse appi. Kohapeal oli olukord üsna masendav - vihma sadas, kõik oli märg ja sopane...tuli siis hakata ühte presenti üles kuhja tipu poole tirima, et saaks vana presendi lihtsalt sellest üle panna. Present oli muidugi vett täis ja väga raske. Lõpuks saime töö tehtud - kõik olid läbimärjad ja mustad.

Tahtsin meist siis grupipildi ka teha. Millegipärast otsustati, et tuleb veel märjemaks saada ja roniti kraavi vee sisse :D Et asja veel põnevamaks ja lõbusamaks teha, siis lükkasin kõik oma ülemused (site managerid) - Jenny, Steve ja Marty vette pikali! :D Ega ma ise siis muidugi puhtamaks jäänud. Marty maksis mulle ikka sajaga kätte, olin üleni sopaga koos! :D Läksime kõik Gindies riietega duši alla. Kõik oli väga rõõmsad ja rahul, Jenny ainult naeris kui ta pikali vees oli. Ta ütles, et see oli üks paremaid päevi! :)
Ju ma nüüd mustas nimekirjas ka olen selle tembu eest :D
Meie crew!
Mudakaklus :D
Ma jäin ka oma viimase päevaga seal väga rahule, poleks paremat hüvastijättu osanud tahtagi. Lahe oli ka see, et alustasin ju oma töötamist Gindies ja viimane päev oli ka Gindies :)
Arvan et järgmine aasta samal ajal tuleb taas Emeraldi minna!

Samal õhtul 6st 10ni olime kõik kohalikus Tavernis õhtust söömas. Kohale tuli päris palju töötajaid ja sai kenasti kõigiga hüvasti jätta. Väga kahju oli lahkuda, tundsin seal end juba nagu perekonnas.

Tavernis
Selline oli siis Emerald ja töö Graincorpis!
Väga meeldis see koht, hetkel on jah tunne, et tuleb järgmisel aastal samal ajal tagasi minna, harvest ära teha ja siis Eestisse kui viisa läbi.

Teie Katu

No comments:

Post a Comment