Monday 18 November 2013

Uued tuuled

Terekest!

Istun siin taas Gum Bend järve ääres ja kirjutan uut infot täis postitust.
Tööl on vahepeal olnud palju muudatusi. Nimelt minu silo pidavat olema juba täis ja nii avati selle viljatüübi jaoks uus plats. Sinna läksin ka siis mina ise muidugi stackeri peale tööle. Kahel esimesel päeval olime kahekesi (kummagil päeval erinev tüüp) ning eile olin siis terve päeva seal üksinda. Rekkamehed ikka imestasid, et kuidas ma nõnda siis üksinda olen, et kas üldse ei karda ja kuidas hakkama saan... :D Lihtne töö on tegelt ja saab hakkama küll. Õhtust 30 minutilist pausi pole sel nädalal eriti teha saanudki, sest kui olen üksinda, siis keegi mind ju ei asenda. See oli vähemalt hea, et sai pool tundi lisaraha juurde :)
Eile õhtul oli nii vähe tööd, sulgesime juba kell 10 õhtul. Night manageriga istusime pea kolmveerand tundi niisama, rääkisime juttu ja tegime trenni (jooksime üles-alla viljakuhja otsa! :D)
Uus töökoht
Algus
Õhtune vaatepilt
Viljakuhja tekkimine
Täna hommikul tuli aga halb uudis. Manager Lisa kutsus meid enda juurde ja ütles, et väga vaikseks on jäänud. Tänaseks on veokite arv langenud 200lt 50le ning ta arvab, et harvest ongi sellega läbi. Seega andis ta mõista, et me peame lahkuma...2 nädalat saigi ainult siin Condobolinis oldud. Mis siis ikka.
Õnneks olime me vahepeal juba suhelnud 63 km kaugusel asuva Graincorpi Parkesi platsi manageriga, kes meile ka juba varem tööd oli pakkunud. Lisa ise suhtles ka temaga ja õnneks ongi tal meile kohe homsest tööd pakkuda. Ei tea veel täpsemalt, kas asume tööle Parkesis või selle lähisaidil Manildras.

Niiet täna hakkame siis taas oma kotte kokku pakkima ja hommikul 6 ajal liigume Parkesi suunas. Uus seiklus võib alata. :)
Kuna ma ei tea, kas seal Manildras mingisugust netiühendust kätte saan, siis võib minna aega, enne kui uue postitusega lagedale tulen.

Olge kallid,

Teie Katu


No comments:

Post a Comment