Friday 15 November 2013

Gum Bend järv

Hei-hei!

Tööelu Condobolinis käib täie hooga, eelmisel nädalal sain 62 tundi ja loodetavasti tuleb sel nädalal ka enamvähem samapalju. Kuna plats on siin aga suur ja veokeid on käinud päevas väga palju (üle 200), siis hakkab vilja hooaeg vaikselt läbi saama ja veokeid jääb iga päevaga järjest vähemaks...Sellest on mul küll väga kahju, sest olen siin tuttavaks saanud niipaljude toredate inimestega. Veokijuhtidega saan hästi läbi, meil omad naljad ja teemad, kõik ikka uurivad Eesti elu kohta. Mitu veokijuhti on ka juba varasemast tuttavad. 
Töökaaslased on ka väga lahedad, enamasti suhtlen tööl ühe vanema mehega, kes on minu kõrvalsilo operaator. Meie õhtuse vahetuse manager Craig on ka vahva. Töid tehakse siin hästi ja hoolikalt, aga väike huumor ja naljategemine käib ka ikka kõigega kaasa. Just mida vaja kell 2 öösel :)

Tööajad on olnud siin päevade lõikes väga erinevad. Üldiselt alustame 16:00 ja lõpetanud oleme kõige varem 22:30 ja kõige hiljem 02:30. Mulle väga istub see graafik, nii hea on õhtuti jahedas tööl olla, kui pole päikest ega neid tüütuid lendavaid putukaid (kärbseid). Suur pluss on see, et hommikuti saab magada just niikaua kuni soovi on ja ikkagi on piisavalt vaba aega, et oma toimetusi ja asju ka teha. Peale kella 20:30 töötatud aja eest saab ka rohkem raha niiet hetkel väga rahul.

Olen ikka jätkuvalt oma suure silo operaatori ametit pidanud. Vahepeal oli mul väga-väga kiireid päevi. Veokeid oli nii palju, et mul oli koguaeg pikk rivi ootamas alates 16:00st kuni 00:00ni ei olnud ühtegi hetke kui veokeid poleks olnud. Nüüd aga paar päeva on juba saadetud enamik veokid stackeri peale. Silo tahetakse tühjemana hoida juhuks kui peaks millalgi sadama ja siis saadetakse kõik jälle mulle. Minu silo mahutab siis oma 30000 tonni vilja ja hetkel pidi pool umbes täis olema ja seda kõike vähem kui kahe nädalaga.

Kui mul veokeid ei ole, siis tegelen põhiliselt koristustöödega. Silo ümber on väga palju viljakesti, mis siis kokku pühin ja käruga ära vean. Ühe veidi põnevama asjana ronisime ükspäev silo otsa ka. Päris äge oli kõike nii kõrgelt näha. 
Platsil olev viljakuur
Eile oli ka veidi vaheldusrikkam päev. Nimelt pärast smoko-pausi aitasin veidi Craigil tema tööautot korrastada ja siis ta viis minu täitsa uude kohta tööle, kus pidin seal teisi asendama, kes pausile läksid.
Selleks kohaks oli siis põhimõtteliselt kahe hopperiga stacker, kus töötab korraga 3 inimest. Seal oli küll päris huvitav olla. Hiljem aitasin veidi vilja kühveldada ja viljahunniku otsas kõrgemaid tippe tasandada. Koristasin silo teise korruse platvormi pealt viljamättaid, mis põhimõtteliselt seal idanema olid hakanud. Keegi polnud sellele kohale tükk aega tähelepanu pööranud.
Selline see töö siin siis ongi :)
Viljahunnik enne tipu tasandamist
Farrah´ga viljahunniku tippu tasandamas
Öö
Michaeli ja Farrah stacker
Käisime eile ka kohaliku Gum Bend järve ääres piknikul. Tegime omale hommikusöögivõikud kaasa ja läksime sinna rahulikult aega veetma. Väga hea oli seal värskes õhus süüa, ainult veidi tuuline oli. 

Gum Bend Lake
Michael ja Farrah

Mänguväljak

Telkimisplats
Tuuuline!
Positiivse uudisena tuleb ära mainida, et sain kätte oma 2. aasta viisa!! Imelik on see, et meili peale ei ole kirja tulnud, aga kui nende elektroonisest süsteemist vaatasin, siis seal on kirjas, et applicant approved ja visa grant number on ka olemas. Viisa kehtivusaeg on kuni järgmise aasta 29. novembrini :) Niikaua saab siis siin maakera poolel veel olla ja ehk jõuab siis 2014. aasta jõuludeks korra ka kodusaarele :P

Selleks korraks taas kõik.

Olge munuksed,

Teie Katu

No comments:

Post a Comment