Thursday 23 May 2013

Väike palgapäev

Hei-hei!

Pole ammu midagi erilist kirjutada olnud, sest käime suhteliselt vähe tööl ja vabal ajal ka midagi märkimisväärset korda pole saatnud.

Täna saime kätte siis palga viimase 2 nädala eest. Need nädalad olid meie Aussi ajaloo kõige töövaesemad nädalad - saame kokku lugeda vist 5 tööpäeva ja 34 tundi :D Kõva saavutus.
Samas palka saime veidi üle 800 daala, mis polegi veel kõige hullem ja ikkagi farmipäevad jooksevad.

Sel nädalal olen hetkelseisuga tööl olnud 3 päeva, homne päev lisandub siis ka ning järgmisel nädalal loodetavasti saab ka nii 1-2 päeva tööl olla. Nimelt Marty peab kolmapäeval mingile koolitusele ära minema ja siis me Springsures töötada ei saa. Arvatavasti kuhugi mujale meid ka ei saadeta, sest igal pool töötajaid hetkel palju ja tööd kõigile napib.

Minu viimase aja tööülesanneteks on olnud: suure hulga (20 t) nisu kühveldamine, hopperi ruumide linnusitast puhtaks pühkimine vee ja harja abil, viili-biili ehk siis käru parandamine (tõstsin käru kuuri ja see lagunes täitsa laiali, kuna paar polti oli puudu :D), klaasikildude koristamine (mingid lapsed käivad vandaalitsemas), ohutustorbikute ja lintide paika seadmine, veokitesse vilja laadimise korraldamine, sample standis viljaproovide võtmise harjutamine ja muud väiksemad ülesanded.

Olukord on nüüd selline, et kuna tööd on siin vähe, siis teeme ajutise lõpparve ja ülejärgmise nädala algul lendame siit minema Brisbane´i. Puhkame veits ja vaatame mis edasi saab :)
Igal juhul augustis plaanime siia tagasi tulla, sest siis hakkab peale harvest ja lootust on ikka kenasti raha teenida :)

Ahjaaa, teisipäeval oli mul ainukesena ju vaba päev ja sellega seoses otsustasin veidi matkama minna.

Taamal on meie kodu seal silotornide läheduses
Kaunis maastik - punane sillutamata tee
Nimelt võtsin ette pika jalutuskäigu järve äärde, aga mingisugust teist meie lähedal asuvat teed pidi.
Jalutasin ligi 4 km ja siis võttis mind kohalik mees auto peale, uuris et mida ma teen siin keset kõrbe :D
Nimelt ma täpselt ei teadnudki, et kuidas sinna järve äärde saab ja siis ta viskas mu õige tee otsa ära. Pärast tagasitulles tulid Markus ja Carra mulle autoga järele.
Oli väga väga mõnus lõõgastav retk ilusa ilma, looduse ja vaikuse kütkes. 

Olge ikka toredad,

Teie Katu

No comments:

Post a Comment