Monday 27 May 2013

Kuumad uuudised

Hei!

Seekord on mul teile rääkida 2 tähtsat uudist.

Kõigepealt, minu kallis sugulane Triinu sai hiljuti kätte oma aussi viisa ning liitub siin meiega augustikuus! :)
Sebisin talle meie juurde töökoha ja kuna minu toas on 1 vaba voodi, siis saab ta minuga koos ka elama hakata.
Nüüd tuleb aint vaadata, et millal hea hinnaga lennupiletid saab. :)
Triinu plaanib siin meiega koos töötada kuni jõuludeni ja siis lähme 4-kesi jõule ja aastavahetust tähistama. Triinu suureks sooviks on minna külla ka Alfile Summer Baysse! :D Saab tehtud! :)

Teiseks, broneerisin täna aastavahetuseks meile hostelikohad! :D
Mõtlete, et kas vara pole...oh ei, nimelt jõulude-aastavahetuse periood on väga kiire ja enamik kohad on juba täis või siis väga kallid.

Ahjaaa, sellel aastal veedame siis jõulud ja aastavahetuse SYDNEYS! :DSee on olnud minu unistuseks juba ammu, et näha ühte tõeliselt vägevat ilutulestikku ja miks mitte teha seda maailmalinnas Sydneys! :P
Hostelit on selleks ajaks väga keeruline broneerida, paljudes kohtades kehtib üldse tingimus, et broneeringut saab teha juhul kui broneerida 5+ ööd järjest...
Nii ma leidsingi meile hosteli suht kesklinna lähedal 10-ks ööks alates 23. detsember kuni 2.jaanuar :)Ühe öö hinnaks 38,90 dollarit.

Usun et sellest tuleb üks vägev aastalõpp! :)
Hetkel kõik.

Olge munuksed,

Teie Katu

No comments:

Post a Comment