Friday 8 February 2013

Viimane töönädal Dugong Beach Resort´is

Terekest!

Eile oli mul siis taaskord vaba päev, eelmine oli teisipäeval...Järgmine ja viimane vaba päev on järgmine reede ehk siis päev enne ärasõitu. Siis saab asju pakkida ja tuba koristada.

Juba ongi see aeg käes, et ainult nädalake ongi veel tööl käia ja siis on see elujärk siin otsas. Imelik mõelda küll, enda arust ma suht alles ikka jõudsin siia, nüüd juba lahkumisaeg saabunud.

Eelmise nädalal tuli kokku taas 58 töötundi, mis pole üldse mitte paha tulemus. Kartsin küll, et kuna siin hetkel suur tundide kokkutõmbamise laine käib, et meil ka neid maha võetakse, aga no ei, ei saa ju restorani kinni panna puht seepärast, et manager tahab raha kokku hoida.

Üleeile käis siin kuurordi tähtis ülemus. Peale seda käivad igasugu kõlakad, et tahetakse seda kohta siin üldse kinni panna või et kohalik kaevandusettevõte (GEMCO) ostab selle üldse ära jne. Igatahes ma usun, et praegused managerid siia enam kauaks ei jää.

Hea uudis on see, et sain endale ``uued´´ tööjalanõud. Nagu eelnevalt olen kirjutanud, siis eelmised olid mul täiesti lõhki igalt poolt. Minu kõrvaltoas elava eestlase käest sain siis tema vanad ketsid, need küll veidi suured ja eriti esinduslikud pole seelikuga kandes, aga muud mul üle ei jää. Pealegi aint nädal aega veel vaja
tööl olla.

``Beware of snakes!´´
Paar päeva tagasi hilja õhtul nägi üks kaastöötaja Markuse ja Carra ukse ees, nende jalanõude all ja peal roomamas suurt Brown Snake´i. See oli ikka metsikult pikk küll, nägin telefonist pilti. Kuna seda kätte ei saadud, siis ta elab meie naabruses edasi, arvatavasti meie maja all :)

Ühed lähevad, teised tulevad...
Täna lahkus kuurordist ja üldse Austraaliast eestlane Grettel. Temal sai siis 2 aastat Aussis täis. Täitsa imelik on mõelda küll, et kuidas ja mida pärast kahte Eestist eemaloldud aastat küll tegema hakata. Hirmus. Hea et minul on veel küllalt aega siin olla.

Eile tulid siia ka uued inimesed. Nendeks siis kaks uut eestlast - Kati ja Rait. Taaskord tõestus, et maailm on ikka väike - nemad tunnevad nimelt Muhust minu põhikooliklassiõde Rebel (Liik) Maret ja tema venda. Olid 2009. aastal nende pere juures ööbinud ja isegi Hellamaa jaanitulel käinud. Hästi tore paar, käisin nendega eile basseinis ujumas ja tutvustasin muidu meie elu siin. Külastasime ka kohalikku baari, kus tegime mõned joogid.

Järgmisel laupäeval, 16. veebruaril lahkume siis mina, Markus ja Carra ka siit resortist.
Päris kurb saab olema see lahkume, sest ikkagi siinsete inimestega ju 2 ja pool kuud koos oldud. Aga nii see rändamise elu kord on.

Eile toimus siis väike istumine Gretteli lahkumise auks ja laupäeval kavatseme kambaga kohalikku baari minna, et veel veidi seda aega siin nautida.

Olge mõnusad,

Teie Katu



No comments:

Post a Comment