Monday 18 February 2013

Lahkumine Dugongist ja muljed Darwinist

Hei kõigile!
Kirjutasin antud blogi postitust seekord Darwin-Sydney lennu pardalt. Aga nüüd täpsemalt viimase aja sündmustest.
Viimased mälestused Groote Eylandti saarelt:

Neljapäeval, 14. veebr. oli mul siis viimane tööpäev Dugong Beach Resortis. Reedel oli vaba päev, siis sai koristada, asju pakkida ja õhtul käisime Markuse ja Carraga Dugongi restoranis söömas.
Väga mõnus õhtusöök oli. Eelroaks võtsime kausitäie friikaid, wedgeseid (ehk siis pm krõbedaid friteeritud kartuliviile) ja küüslaugumaitselisi pehmeid saiaviile (Turkish Bread). Kõik olid VÄGA head, kõht oli selleks hetkeks juba päris täis. Aga kuna põhiroog oli ju veel tulemata, siis käisime vahepeal jalutamas. Tegime natuke nalja, tiirutasime laudade ümber, et kõhtu ruumi saada :D Pearoaks võtsin Sirloin steaki. Tellisime ka kokteile. Minu eritellimus oli Blue Lagoon :P Super jook! Lisaks jõime veel õlut ja Hot Shote. Kuna aga resto manager Gihan ei teadnud, kuidas täpselt Hot Shote teha, siis pani ta Vanilla Galliano asemel Amarettot. See oli aga tegelikult väga-väga huvitava maitsega. Muidugi saime enamik asju poole hinnaga ja mõne joogi ka tasuta, sest igaüks maksis ainult 22 dollarit söögi-joogi eest. No ma ikkagi töötasin seal 2 ja pool kuud ju! :D
Peale õhtusööki istusime teiste kaastöötajatega koos, ajasime juttu, jõime veidi ja jätsime hüvasti...
Päris kurb oli mõnes mõttes ikkagi lahkuda, samas ka huvitav, sest niiiiipalju põnevat on meil nüüd ees!

Northern Territory pealinnas Darwinis:
Laupäeva hommikul kell 9 lahkusime siis Dugongist lennujaama suunas. Groote Eylandt-Darwin lend möödus kiirelt.
Darwinis ööbisime kesklinnas asuvas Melaleuca Backpackersis. Väga hea asukohaga hostel. Broneeritud oli meil 6ne tuba, aga saime 4se. Niiet ainult 1 võõras tüüp oli meiega samas toas. Hostel väga okei. Seal me muidugi suurt ei viibinud, ainult pesemas käisime ja magasime.
Darwinis käisime siis botaanikaaias jalutamas, vaatasime üle kohaliku ranna, mis muidugi on kuni maikuuni ujumiseks suletud, kuna on Box Jellyfishi oht. Lõunaks sõin kanawrapi ja jõin õlut Monsooni baaris. Lisaks sõime jäätisekohvikus hääd pehmet jäätist, parim oli mangomaitseline. Õhtul käisime kinos vaatamas Quentin Tarantino filmi Django Unchained. Lihtsalt ülikõva elamus oli, kindlasti soovitan!! Lähiajal on tulemas mitmeid lahedaid uusi action-filme, kahes neist siis Bruce Willis peaosas! Juheiii! Üks film siis Visa Hing 5! :P :D Plaanime Uus-Meremaalt tagasitulles kindlasti Sydneysse ka kinno minna.
Ütleks nii, et tegelikult on Darwin ikka suht mõttetu, väike ja igav linn. Ega seal suurt midagi vaadata ei ole. Ainuke tõeliselt ilus koht kuhu õhtul päikeseloojangu ajal läksime oli Darwin Waterfront. See on siis iserajatud laguun, kus saab ujuda ja rannaäärsetes kohvikutes on võimalik ehk veidi ööelu nautida. Meile see koht meeldis väga.
Pühapäeva hommikul läksime hostelist üle tee asuvasse kohvikusse hommikusööki nautima (sõin kolme juustuga omletti ja jõin chai lattet). Lisaks külastasime mõnda suveniiripoodi ja käisime taaskord Waterfrontil. Ostsin endale suht esimese suveniiri, milleks siis nahast võtmehoidja kirjaga ``Trust me!´´, krokodilli pilt ja minu nimi! J
Airport Shuttle bussiga sõitsime lennujaama, et lennata Sydneysse! :P

Kasulik kraam:
Kõigil Austraaliasse tulijatel ja üldse hostelites ööbijatel soovitan kindlasti osta endale tabalukk! Mina soetasin endale siis sellise, kus tuleb ise parool valida, siis ei ole karta, et võti võib ära kaduda või peab seda kuskilt ekstra otsima. Väga-väga hea ost oli. Markus ja Carra panid oma ostuga muidugi veidi pange, sest nemad võtsid võtmetega luku, aga ei pannud tähele et lukk liiga väike ja seega suht kasutu kapi lukustamisel. Kohe kui hostelis oma tuppa saime, siis panime kõik väärtuslikud asjad ühte kappi kokku ja minu tabalukuga kinni. Samamoodi saime oma kotid turvaliselt ära panna luggage roomis.

Järgmises postituses tuleb siis juttu SYDNEY kohta! ;)