Tuesday 26 February 2013

Uus-Meremaa esimesed muljed

Tere taas!

Üritan siis tasapisi uuesti järje peale saada, et ikka teada anda, mis siin teinud oleme. Iga päev on niipalju tegemist, et üsna keeruline on blogi pidada. Usun et saate aru küll :)
Hakkan siis tasapisi algusest peale pihta.

Jõudsime siis 21. veebr. meie unistuste sihtkohta Uus-Meremaaale!!

Maandusime Christchurchi linna. Jucy rentalist võtsime oma rendiauto - valge Nissan Sunny, krabasime sealtsamaselt hulga brožüüre New Zealandi (edaspidi nz) kohta ja asusime teele. Tegime peatuse McDonaldsis, sest Markus tahtis GPS-i enda telefoni alla laadida. Millegipärast seal aga wifi ei töötanud.

Mõtlesime siis Christchurchi linnast mõnda kohta leida. Sõitsime linna sisse ja päris ehmusime ära, sest linn tundus olevat tõeline kummituslinn vanade lagunenud majadega! Sõitsime muidugi kohe mingisse red zone´i, kus siis tehakse ehitustöid. Eeldasime et seal on mingi suurem katastroof - maavärin üle käinud. Hiljem lugesime, et linnas olid ligi 3 aastat tagasi väga tugevad maavärinad olnud. Mõelda vaid, et nad siiani ehitavad linna üles. Meile küll linnast head muljet ei jäänud. Õhtu oli sombune ja vihma sadas, tundus nagu oleksime jõudnud tagasi Eestisse :D

1. ÖÖ:

Sõitsime siis Christchurchist Timaru linna suunas. Geraldine lähedal tee ääres nägime silti ühte holiday park´i ja otsustasime seda kohta kaema minna. Saimegi sinna öömajale. Koha nimeks siis The Farmyard Holiday Park. Hommikul avastasime, et seal on ka palju loomi, mis meile huvi pakuvad (wallabyd, paabulinnud, eeslid, sead, kanad, kukk, tibupojad, jänesed, merisead, pardid, papagoi, kalkun).
Jänkuga

1. öömaja

Minisead

Öömaja leidsime seega täiesti juhuslikult, mingisugust eelbroneeringut teinud ei olnud, ega ei teadnud ka midagi enne sellest kohast. Nii on kusjuures meie senine reis siiani kulgenud, et lihtsalt n.ö. lampi läheme uude sihtkohta, kuhu öömaja otsime ja lihtsalt käime kohti läbi ja uurime, kas vabu kohti on. Ööbime siis üldiselt (backpackerite) hostelites.

Paljudes kohtades on väga hea süsteem, et hosteli sildi juures või kuskil nähtavad kohas on silt, et kas vacancy või siis no vacancy. Siis on kohe teada, et kas on üldse mõtet seisma jääda ja vabade tubade olemasolu küsida.

Kokkuvõtteks võib öelda, et alguses oli väga külm võrreldes Aussi kuuma kliimaga ja ka maastik ning kogu loodus - taimestik ja puud olid täitsa Eestit meenutavad. Selline väga kodune tunne tekkis. Selline oli siis meie puhkuse 1. õhtupoolik ja 1. öömaja.

Järgnevatest päevadest juba edaspidi :)