Wednesday 30 January 2013

2 kuud Aussis!

Tere-tere!

Eile täitus mul siis 2 kuud Austraaliasse jõudmisest! Küll on see aeg ikka kiirelt möödunud!

Töö ehk millest muust ikka rääkida :D
Täna on taas palgapäev. On ikka hea tunne küll kui iga nädal saab suurenenud pangakontot vaadata. Mitte nagu Eestis olles, et pingem ei vaataks üldse, sest tead, et enne palgapäeva seal suht tühjus valitseb...

Möödunud nädalal tuli 56 töötundi. Mainiks ära, et 28.veebr oli riigipüha (26.veebr - Australian Day) ja töötatud sai 8 tundi, seega palka sai nagu 16 tunni eest. Ehk siis kokku tegelikult nagu 64 tundi. Võib rahule jääda.

Täiesti vaba päeva mul taas niipea ei ole, eelmine oli kolmapäeval (23.) ja järgmine on tuleval teisipäeval. Seda siis sellepärast, et üks töötaja läks nädalasele puhkusele ning põhitöötajaid siis praegu 3. Samas graafik on üsna hea - nt täna on mul 12-tunnine päev ja homme alustan alles õhtul kell 5. Seega saan rahulikult end välja puhata. Polegi seda vaba päeva vaja. Veel viimased 2 nädalat saab raha teenida.

Minu tööjalanõud, need millest eelnevalt ka kirjutanud olen, on nüüd ikka täiesti katki!! Põhimõtteliselt tulevad mul tallast varbad välja :D Olen nüüd siin õhtuti neid teipida üritanud, väljapoole panin ka, aga seal see üldse ei püsi, pidin ikka ära võtma. Kingade sissepoole panin siis ka teipi ja see nüüd veidikene aitab, nõnda, et ikka varbad päris vastu maad ei käi :D Suht naljakas on ikka küll, teisel restorani töötajal on suht sama lugu, aga temal ikka kohe suures ulatuses katki, nõnda et tema tellis omale uued jalanõud. Ta muidugi jääb siia veel ligi 7 nädalaks tööle ka.
Ma ikka üritan enda omadega veel vastu pidada. :)

Isiklik elu
Minu tuba on muutunud nüüd palju hubasemaks. Nimelt ripub mul laes, valgusti ümber Aussi lipp :)

Eelnevates postitustes mainitud lemmiksöökidele pean seekord juurde lisama püreesupid!
Ma siin ikka täiesti jumaldan neid!! Ei oska enam kõiki välja tuua, aga parimad on olnud tomati-, kaalika-, pastinaagi- ja kartulisupp. Muidugi ainuke, mida ma ei söönud oli seenesupp. Öak! Jube nägi välja ka, selline tumehall ollus, õiget lõhna ka polnud :D Igatahes jah, ma täielik püreesupihull nüüd :) Et olgu kõigist juurviljadest mulle püreesupid valmis kui koju tulen! :D

Käisin esmaspäeval eestlastega (Carra ja Markus) basseini ääres päevitamas, üle pika aja oli meil kolmel aega koos Dugongist eemale minna ja omavahel eesti keeles juttu ajada. Siin on üldiselt nii, et kui ikka kuskil väljas istuda, siis liitub teisi inimesi ja siis räägime ikka kõik inglise keeles. Vahepeal on aga nii hea oma emakeeles rääkida.

Seepärast ootame ka meie Uus-Meremaa reisi väga-väga, et saaksime lõpuks ka tõesti koos olla, miskit teha ja puhata. Siin tööl olles on meil kõigil nii erinevad graafikud, et praktiliselt kõik koos kunagi olla ei saagi. Mina olen tööl hommikul või lõunal ja kindlasti õhtul. Carra töötab housekeepingus, tema tööpäev 6.00-16.00, Markus on nii housekeepingus kui ka receptionis, kus ka väga erinevad vahetused. Seega jah kui erinevates osakondades tööl olla, siis väga keeruline ühist vaba aega leida. Üldiselt saame veidi juttu ajada siis, kui keegi on tööpäeva keskel oma 30-minutilisel pausil :D

Nüüd on siis kindel, et ligi 2 nädala pärast kui Dugongist lahkume ja Sydneysse läheme, siis tuleb sinna ka meie sõbranna Kissu. Seega saame seal 5-kesi ringi trippida (mina, Markus, Carra, Jaana, Kissu) :P Ööbime siis kuskil odavas hostelis. Broneeritud veel pole, aga täna vaatasin veidi ringi ja 6 voodiga toa saab 26 dollarit öö/inimene. Suht normaalne hind.

``I´m sexy and I´m Estonian!´´
Kas ma olen juba siin rääkinud, et paljud restorani kliendid arvavad et ma olen sakslane?! Igatahes jah, väga paljud küsivad, et kas ma olen sakslane! No mida! :D
Alguses arvas kuurordi personalijuht, et olen üldse iirlane, minu CV´s oleva pildi järgi oli arvanud...kuigi mul cv´s ju nationality kirjas. Imelik küll.

Vot sedamoodi siis lood. :)

Olge toredad, lahedad ja lõbusad edasi!

Kallistan!

Teie Katu



No comments:

Post a Comment