Thursday 3 January 2013

Aastavahetus ja uued tuuled

Tere ja IMELIST UUT AASTAT KÕIGILE!!

Aasta viimane päev möödus mul veidi närvilises meeleolus, sest juhtus lihtsalt palju negatiivseid asju korraga. 31. olin tööl hommikusöögivahetuses, seega pärast kella 10 sättisin end magama, et õhtuks puhanud olla. Paari tunni pärast sain aru, et üldse head und ei tule ja VÄGA palav on toas!
Nagu meil nüüd viimastel päevadel on olnud, siis iga päev sajab vihma, mitte sellist nõrka nagu Eestis, vaid ikka TUGEVAT paduvihma nõnda et ikka kohe kallab! Seda on tuppa ka väga hästi kuulda. Seega uni mul hea ei olnud. Läksin siis 6ks tööle. Restoranis on meil selline jama asi, et konditsioneer on katki ja see on ikka väga hull asi, sest lihtsalt NIIIIPALAV on tööd teha! Ei ole teada, millal see korda saab, sest elektrik hetkel veel puhkusel... :S

Lisaks on nüüd vihmaperioodiga koos tulnud meile mingisugused lendavad sipelgad, mis õhtuti mingil hetkel restorani `ründama´ hakkavad. Nimelt kui meil konditsioneeri pole, siis hoiame ikka kõik võimalikud uksed pärani lahti, et vähegi õhku oleks. Need putukad, ma kutsun neid lühidalt `flies´ (tuleneb sõnast flying ants :D), tulevad siis restorani sisse ja nõnda on neid kõik kohad täis. Eile olid nad lausa jää sees, niiet jooke tuli väga hoolega teha, et mitte neid joogi sisse panna. Mõned neist on veel eriti suured. :S

Tööl esimesed pool tundi pidin ajama mingit vastuvõtu jama, sest kui vastuvõtutöötajad on pausil, siis on meie töö probleeme lahendada, kellelegi helistada jne. Markus oli muidu tööl, aga ta oli unustanud telefoni kontorisse kui pausile läks ja siis ma lõpuks jooksin meie staff village´sse, et teada saada kuhu tuppa ma mingi mehe ööbima võin panna. Ühesõnaga palju segadust ja ajaraiskamist. Restoranis oli ka päris kiire ja nii ma ei saanud lõpetada kell 9 vaid pool 10.

Jõudsin siis tagasi on tuppa ja mis juhtunud oli - minu konditsioneer oli lekkima hakanud ja muidugi tuba oli täiesti kuum ja lämbe. Seega aircon oli mul ka toas katki, lisaks siis resto omale!
Sättisin end kiiruga valmis ja hakkasime Carraga mojitosid jooma. Vägaväga hea kokteil! ;)
Kell 11 pm olid kõik töötajad kutsutud restorani, kus saime vahuveini, õlut, siidrit, snäkke ja telekast vaatasime Sydney ilutulestikku.
VÄGA IMELIK oli ainult telekast seda vaadata, olen ikka nii harjunud ise oma silmaga aastavahetuse tähistamist nägema. Aga noh, mis seal ikka teha. Kui kell sai 00:00, siis soovisime `head-uut´ ja läksime tagasi meie majade juurde, kus jätkasime joomist ja pidutsemist. Väike karaokelaulmine toimus ka.
Üldiselt oli ikkagi väga rahulik aastavahetus, aga noh, eks siis järgmine aasta läheb ka selleks ajaks Sydneysse või mõnda teise suurlinna.

Öösel magasin ikka oma soojas toas, aga hommikul muidugi hakkas jube palav ja ärkasin enne kella 10 üles.
Kuna seda airconi arvatavasti parandada ei saa, siis ma kolisin 1. jaanuari hommikul uude tuppa. See on teises tubadeblokis, aga muidu vaatega samale poole. Nüüd mul uued naabrid ka. Enne olin ma äärepeal, seega olid naabriteks ainult prantslased. Nüüd mõlemal pool austraallased. Toas on mul lai voodi, mitte kaks single voodit. Väga mõnus! :) Rohkem laua peal ruumi ka, sest telekas on seina peale pandud, mitte ei ole laua peal nagu mo eelmises toas.

Uputus
Eile päeval oli meil taaskord tugev vihmasadu. Kui on palju pilvi või sajab vihma, siis nt. telekat vaadata ei saa. Sadu oli ikka nii tugev, et teisele poole maja tekkis väike uputus, mis oli täpselt Markuse-Carra toa ees ja õnneks, et ma sinna sattusin, nägin et nende jalanõud oli maas vees sees ja päästsin need ära. :) Nimelt jalanõud me jätame siin ikka õue ukse taha.
Vihma ajal tulin õue, sest väga mõnus värske õhk on siis, läksin ka vihma kätte, kenasti jahutas. Pärast sadu on aga alati sama kuum kui varem.

Eile oli taas ka palgapäev, mul tuli ikka 45 tundi kokku, nendest 3,5 tundi olin ühel päeval ka taas housekeepingus, kus siis koos Carraga kahele toale suurpuhastust tegime. Vahepeal on nii hea teist tööd teha, eriti kui tube koristada, siis on väga palav ja higine olla ning hiljem pesemast tulles on ikka ülihea tunne! See on see füüsilise töö tegemise võlu :D
Riigipühade kahel päeval olin tööl kokku 14 tundi, mille eest siis 690 dollarit (bruto) ;) Päääris armas!
Uus graafik on ka kuskil 50 tunni kanti. Vaba päev on mul alles järgmine teisipäev. Esmaspäeval teen ka ise 1. korda buildersit ehk siis konverentsiruumis serveerin meie GEMCO (Groote Eylandt Mining Company) töötajatele õhtusööki.

Niii, aga aitab nüüd tööst. Ei suuda seda enam salajas hoida, seega räägin teile ka veidi meie tulevikuplaanidest. :P
Nimelt plaanime Markuse ja Carraga siit Groote Eylandt`i saarelt lahkuda nii umbes 16. veebr. kanti, vb ühe öö Darwini ööelu avastada ja siis 18. hommikuks Sydneysse jõuda, et kokku saada meie sõbranna Jaanaga, kes oma ümbermaailmareisi käigus sinna jõuab. Sydneys mõtlemegi olla umbes 3 päeva, kuna linn on ikkagi suhteliselt kallis ja siis lähme PUHKUSELE :)

Puhkuse sihtkohaks sai valitud UUS-MEREMAA!!!!! Kas ei ole mitte äge! Mulle on alati mäed meeldinud, Norra ma ei saanud, aga nüüd Uus-Meremaa tundub ikka super koht kuhu hetkel võimalik minna! Seal tahame veeta kuskil 2 nädalat, ehk siis nädal ühel ja nädal teisel saarel. Kui tagasi tuleme, siis peab hakkama farmitööd otsima, et ikka teise aasta viisa jaoks vajalikud 88 farmipäeva ära teha.
Vot. Selline meie tulevik siis :P
Piletid ostetud veel pole, aga lähiajal kui see tehtud saab, siis annan ka teile teada täpsed kuupäevad :)

Hetkel kõik, olge tublid!


Teie Katu

No comments:

Post a Comment