Thursday 27 December 2012

Juba 4 nädalat Austraalias!

Hei!

Mõelda vaid, täna täitus siis mul 4 nädalat Austraalia pinnale maandumisest. On ikka kiirelt see aeg läinud. Ise küll ei saa aru aga tõsi ta on.

Täna sain kätte ka eelmise nädala palga - taas veidi üle 1000 dollari, 25. dets. olin tööl 5 tundi, tunnitasu 46 AUD, mis teeb siis 248 AUD (bruto). Päris kena hulk raha ju kõigest 5 tunni töötamise eest!
Eile ehk siis 26. töötasin 8 tundi ja 1. jaanuaril olen tööl ka kuskil 5 tundi. Lõbus ju pühade ajal tööd teha kui tunnipalk pea kahekordne!

Eelmises postituses jäi mainimata, et käisime 25. ka meie basseinis ujumas. Isiklikult läksime manageri ukse taha koputama ja luba küsima, nii saime siis kogu töötajate seltskonnaga legaalselt tunniks ajaks end jahutama minna. Lihtsalt lebasime jahedas vees, ma eriti ujuda ei tahtnud, sest eelmisest ööst oli sinna sattunud palju surnud moskiitosid.

Hetkel siis vaba aega rohkem kui küll, ei oskagi kohe nagu midagi ette võtta. Viimased päevad on mul olnud varajased hommikusöögivahetused ehk siis 4.45 pean tööl olema ja lõpetan kell 10. Täna siis mo täiesti vaba päev ja homme taas 4.45 tööle ja muidu ülejäänud päev taas vaba.

Eile käisin Carra, Markuse ja prantsuse tüdrukuga külakeskuse basseinis ujumas ja päevitamas. Päike oli ikka päris tugev ja kuigi oli tükk aega pilvine, siis ikka läbi pilvede päevitusime ka. Nüüd ma ikka tükk maad kohe pruunim, paar kohta ka veidi punased, aga pole hullu.

Täna käisime bottle shopis ehk siis alkoholipoes. Carral nüüd alkoholi ostmiseks luba olemas, seega lasin tal osta endale 6-packi Strongbow Original siidrit ja aastavahetuse pidustusteks võtsime pudeli Bacardi rummi, teeme Mojitosid :P
Mul on 31. tööpäev kuni kella 9ni õhtul ja 1. pean tööl olema alles kell 5 pm, seega saab veidi tähistada küll :)

Eile õhtul nägime taas surmamadu (Death Adder), nimelt seekord istusime staff village´s pika laua taga, ajasime seal juttu ja keegi järsku märkas teda väga meie lähedal maas. Ma olin ikka päris hirmunud. Meil muidugi eredal tuled põlesid, rääkisime valjult juttu, ehk see meelitas ligi vms. Markus üritas teda siis kotti ajada, aga pääses ikkagi minema. Hiljem oli teine veel, aga see oli veidi väiksem. See saadi kätte ja viidi ära. Huh! Kunagi ei tohi siin toaust lahti jätta ja kui ma õhtuti väljas istun, siis jalad hoian ikka teise tooli peal maast kõrgemal. Ettevaatus ennekõike!

Hetkel kõik! :) Varsti 2012. aasta saabki läbi ja uuem ning seiklusrikkam 2013. oootab alles ees!

Tahan lugeda ka teie kirju ja jutustusi kõigist tegemistest, mis lumisel Eestimaal või kusiganes toimumas on! :P

Kallistused,

Katu
The Estonians!
Tagataustal naljahammas Luke, kes samamoodi ka paljude teistel piltidel figureerib :D
Küll on hea, et mul on sõpru, kes mind toiduga varustavad! :D




No comments:

Post a Comment