Wednesday 16 January 2013

Ületöötamine

Tere taas!

Vabandused, et pole ammu kirjutanud, aga lihtsalt vaba aega on raske leida.
Teate, ma eelmisel nädalal olin oma vabast päevast õhtul restoranis tööl ja nii juhtus ka eile, et ikkagi pidin tööle minema. Vaatasin oma vanad graafikud üle ja kui ma ei eksi, siis minu viimane täielikult vaba päev oli 27. detsembril! :D Päris hull ju - olen 20 päeva järjest töötanud. Uues graafikus on mul siis nüüd neljapäev vaba, aga kuna meil mingi function ehk siis õhtusöök u. 20-le inimesele, siis võib juhtuda, et mind kutsutakse ikkagi tööle.

Põhjus miks nii palju töötame on lihtsalt selles, et restos töötajaid vähe ja ikka juhtub mingeid ootamatusi ning nüüd lahkus töölt austraallane Luke ja puhkuselt tuli tagasi meie vana supervisor Sindy, kes on sõna otseses mõttes pain-in-the-ass. Sindy on nimelt aborigeen ja see tähendab, et kuna ta meil tööl on, siis firma saab tema pealt raha, keegi ütles, et kuskil 500 dollarit päevas. See omakorda tähendab, et teda vallandada ei saa. Temaga on aga ainult mured, probleemid, sekeldused. Tema on siis selline naine, kes lihtsalt otsustab umbes ise, et millal ta tahab tööle ilmuda ja millal mitte. Ettekäändeks on tema ``haigused´´, viga pole tal aga kunagi midagi. Räägib et on haige, siis sõidab oma kutiga minema või joob koos teiste töötajatega jne. Temast võiks lõpmatuseni rääkida.
Sindy oleks pidanud siis eile õhtul restoranis tööl olema, aga kuna tal jälle mingi nn. haigus (külma-kuumahood vms), siis pidingi tema eest tööl olema. Vot-tak!

Räägin siis veidi lähemalt ka meie üldisest töökorraldusest, ehk kedagi huvitab :)
Töögraafik on meil selline et hommikuti töötab koos 2 inimest, päeva ajal 1 inimene ja õhtuti 3 inimest.
Et mingit ettekujutust saada, siis graafikus on tavaliselt sellised erinevad vahetused:
4.45 - 11.00; 5.15 - 9.00
11.00 - 15.00
15.00 - 21.00
18.00-close (23.00)
Restoranis on kiiremad ajad siis hommiku- ja õhtusöök, kui kuskil 55+ inimest söömas käib. Mõlemad söögikorrad on korraldatud muidugi buffet lauana. Hommikuti on kahe inimese töökohustused ära jaotatud nii, et üks on restoranis ja teine lisaks restoranile jälgib ka lõunasöögiruumi korrasolekut (enamasti lisab juurde puuviljasalatit, puuvilju). Seal ruumis saab siis teha endale tööle kaasa erinevatest toorainetest lõunasööki.
Lõuna aeg on üsna rahulik, hea kui käib paar lauda ja need on out-door-guests ehk siis need kes ei ela meil, vaid saare elanikud.
Õhtusöögi ajal on 1 inimene baaris, 1 jälgib et buffet oleks korras - toit otsa ei saaks. Lisaks siis koos kolmanda inimesega tuleb koristada laudadelt musti nõusid ja seada üles uus lauakate. Kolmas inimene peab lisaks keskenduma ka restorani tavaklientide (out-door-guests) teenindamisele, neile kes soovivad a la carte menüüst tellida. Buffet on mõeldud siis ikkagi eelkõige resort`i elanikele.

Eelmise nädala töötundide arvuks tuli mul siis seekord 58 restoranis ja 8 tundi housekeepingus. Kokku siis 66 tundi!
Jep, taaskord olin ka sel nädalal ühe päeva tube koristamas. See oli ka mo siin tööloldud aja üks pikemaid tööpäevi. Housekeepingus alustasin hommikul kell 6, lõpetasin kell 14:30 ja 15:00-22:00 olin restoranis. Kokku siis kuskil 14 tundi kui pausid maha arvestada. Päris väsitav oli ikka, aga olen rahul. Tube koristasin siis seekord enamik osa päevast koos Markusega ja hiljem ka koos Carraga. Nagu ikka sai nalja meil küllaga. Taaskord võis päeva kordaläinuks lugeda. :)

Uuest töögraafikust rääkides, siis see on ikka täiega nõme! Minul on siis seekord lausa 4 hommikut kui alustan kell 5.15 ja ühel hommikul kell 6:00 ning ainult üks kord saan minna tööle alles kell 11. Ma ju vihkan varajast ärkamist. :S Aga no mis teha. Töö on töö. :)

Üldiselt on töö ikka väga lihtne. Nüüd kui olen siin juba üle kuu aja olnud, siis on kõik nii selge ja nagu polegi väga tahtmist enam tööle minna, sest kõik nii tuttav, lihtne ja igav. Tahaks juba midagi uut :) Seepärast mulle vahepeal housekeepingus meeldibki olla, et saab teistsugust tööd ka teha.

Mis siis veel, hmmm, veidi ehk ka muud juttu peale töö:
Olen paaril päeval, kui kahe vahetuse vahel on 3-6 vaba tundi, käinud basseinis ujumas, et veidigi lõõgastuda.
Meie kohalikust supermarketist olen ostma hakanud mandleid ja fruit mix´e, mis on täiega head, erinevad puuviljad ja lisaks valge šokolaadi tükid! Super!
Toidust veel niipalju, et siin ikka mõnikord saab imehäid krevette. Ma ikka täiega hull nende järgi. Siin sellised hiidkrevetid. Mmmm. :P Lisaks on mu suuureks lemmikuks saanud Coleslaw salat! Väga-väga hea!
Meie n.ö ``linna´´ ühisbassein

Mõnikord on taevas täitsa pilves ja sinine.
Siis ootame pikisilmi vihma :D

Meil siin veel järgi jäänud umbes 4 töönädalat enne kui puhkusele minna saame, jipiiii :) :P

Selleks korraks taas kõik!

Tsauuu!

Katu

No comments:

Post a Comment