Tuesday 22 January 2013

Eggs Benedict ja müsli!

Tere, sõbrad!

Ilmaolud:

Meil on siin vahepeal olnud päris mitu väga-väga tormist päeva kui oli ikka selline äikeseilm, mida ammu näinud ei ole. Õue tõmbus järsku pimedaks, tuli tugev tuul ja siis hakkas paugutama ja välku lööma.
Muide tänaseks anti siinkandis ka tsüklonihoiatus, aga see nüüdseks juba eemale liikunud, seega meie pärast muretseda pole vaja :)
Kes vahetevahel meie ilmaolusid jälgida tahab, siis mina kasutan seda lehekülge: http://www.bom.gov.au/

Töö ja lõbu käsikäes:
Nädal on olnud üsna töine, kolmel päeval olid mul kuskil 12 h vahetused, algusega 5.15 hommikul ja lõpp peale 11 õhtul. Päeva ajal on muidugi siis paus, aga mina päeval eriti magada ei suuda, seega rohkem uneaega saan jälle siis kui hommikul hiljem tööle minna.

Laupäeva õhtul oli meil ka väike istumine koos kõigi uute töötajatega. Veidi jõime ja läksime ka kohalikku pubisse. Pärast istusime veel meie tubade ees edasi ja magama sain alles 3 ajal. 6st pidin juba tööl olema. Ja nii päev oli taas 12 h pikkune kui õhtul peale 11 lõpetasin. Järgmine päev tegin oma rekordmagamise - kuni 2ni päeval! :D Alustasin siis alles kell 15.

Lemmiktoitude eri:

Olen vist eelnevalt juba kirjutanud oma uutest lemmiktoitudest siin. Nüüd on lisandunud minu nimekirja ka Eggs Benedict! No lihtsalt niivõrd head! Muidugi muna peab olema piisavalt keedetud, sest vedelat munakollast ma ei talu! Aga see kaste, mis on kõige peal, see on SUPER! Sellest nüüd ka põhjus, miks hommikusöögivahetused enam nii vastumeelsed pole. :D Nimelt 7st me võtame sooja buffee ära ja siis saame me järelejäänud söögi endale võtta.

Lisaks on meil nüüd uus müsli, mis on ikka väga-väga maitsev! Hommik ei saa enam ilma selleta alata :D
Trumps Toasted Muesli - sisaldus: banaan, ananass, mandel, maapähkel, aprikoos, virsik, seesami seemned, nisuklii, kaer, päevalill, rosin, õun, kookospähkel, kreeka pähkel... :D
Eestis ma pole küll endale sellist lemmikmüslit leidnud, see on siin küll ikka superhea avastus! Soovitan kõigile!

Jookidest siis niipalju, et lemmikõlut veel leidnud ei ole. Ikka pubis käies iga kord proovin erinevaid, et mingit ülevaadet saada, aga neid on siin liiga palju! Siidritest joon põhiliselt Strongbow Originali ja mahladest on raudne lemmik õunamahl! Võrdluseks siis et Eestis jõin enamasti ploomimahla (v.a muidugi kodus, kus igast Mom´s Made mahlu kõriauguni juua saab :) ).

Lõpp läheneb:

Vaade minu eelmise toa ukselt - jalanõud kaunistamas puud!
Imelik mõelda, et juba 3 nädala pärast hakkab siin töötamine läbi saama. Peab hakkama taas oma seljakotti pakkima ja kasutuid-katkiseid asju ära viskama. Nimelt minu UK-st ostetud mustad madalad kingad, mida siin tööl kannan, on omadega ikka täiesti läbi, tallad lahti nii eest kui tagant. Korra olen neid juba liiminud, ehk peab veel korra, muidu lagunevad äkki enne viimast tööpäeva päris ära. :D
Siin on lahkuvatel töötajatel kombeks oma vanu jalanõusid teistele mälestuseks jätta. Seda siis riputades neid puu külge või visates üle elektriliini :D Pean veel mõtlema, mida enda omadega teen. Ehk liimin kuskile :P

Tänan, et mind ikka meeles peate!
Olen siia kaugele Austraaliamaale saanud ka kaks postkaarti minu lähedastelt, ühe siis perekonnalt ja teise sõbranna Rutalt! :) Nii armas, et vaevaks võtsite ikka saata. See tähendab mulle palju, kena on neid kaarte vaadata ja kaasas kanda ning meenutada, et mind ikka kodumaal keegi ka ootab :)

Igatsen Teid!

Olge munuksed,

Teie Katu

No comments:

Post a Comment