Wednesday 12 December 2012

Ikka töö-töö ja veidike ulakust :)



Tere-tere!

Pikk töönädal sai selja taha, 8 päeva jutti tööd tehtud, eile oli siis siin minu esimene vaba päev. 
Kuna Kissu laupäeval lahkus, siis koristasin toa ära ja paigutasin oma asju. On ikka hea kui on oma tuba ja siin on ka piisavalt ruumi. Lisaks majutusele on siin minu üks lemmikasju see, et saab erinevaid mahlu juua ja puuvilja süüa. Sööd ka seda, mis meeldib ja kui koka tehtud toit ei maitse, siis võib ise küpsetada (kui muidugi aega ja viitsimist on).

Järgmisest esmaspäevast alates on restoranist puhkusele läinud veel kaks inimest, siis olengi ainuke inimene, kes kõige kauem restoranis olnud. Seda siis tolleks hetkeks 12 tööpäeva :D Seega ma pean KÕIKE teadma :P Kuna ma arvatavasti siis ka restorani supervisoriks hakkan, peaksin veel mingeid lisaasju teada, aga hetkel mind veel nendega kurssi pole viidud. Eks näis. Hetkel on mul olemas graafik 25. detsembrini, muidugi mõista JÕULUD olen tööl! Aga vähemalt saab topelt tunnipalka ju :P Mis on ÜLIHEA muidugi! :D

Tööl ;)
Restoranis on meil siis põhiteenindajaid kokku 4, lisaks siis inimene kes teeb õhtuti kuurordi põhielanikkonnale ehk kaevanduse töötajatele buildersit - serveerib toitu, organiseerib õhtusöögi läbiviimist vms. Nende õhtusöök toimub siis konverentsisaalis. Lähipäevil tuleb siis lahkuvate töötajate asemele 2 uut inimest, kes tuleb taas välja õpetada. Siin ongi selline elu, et suht kõik töötajad on backpackerid ehk pidevalt tööjõud vahetub.

Mina olen põhiliselt tööl hommikul 11st 2/3ni, siis tund või kaks pausi ja kas siis kuni 9ni õhtul või kuni sulgemiseni. Eelmine nädal oli kõige pikem õhtu poole 1ni öösel. Seega üle 13-tunnine tööpäev. Seda pole tegelikult üldse palju, mõnedel siin ka 16 tundi päevas. Kelle põhitöökoht on näiteks housekeeping saab õhtuti teha köögis pizzavahetust või dishyt ehk siis nõusid pesta. Ühel tüübil tuli eelmise nädala tundide arv kuskil ligi 80 tundi, see teeb umbes 2000 dollarit ÜHE nädalaga, mis on ikka räme hulk raha.
Täna peaks meil ka palgapäev olema, aga hetkel pole veel üle tulnud, seega ei oska enda ´saaki` veel öelda.
Kuna eile oli mul vaba päev, siis täna hommikul oli mul ka esimene varahommikune hommikusöögi vahetus, pidin siis kell 4.30 restoranis olema ja ettevalmistusi tegema. Päris raske oli ikka NII vara ärgata. Hommikusöök aga ikka väga lebo võrreldes õhtutega, kui ikka mõnikord väga palju tööd ja kiirus taga. Õnneks või kahjuks ei hakka ma hommikuid eriti tegema kuna hetkel ma ainuke töötaja (lisaks supervisorile, kes pea lahkub), kes teab kuidas õhtul restorani sulgeda ja sellega kaasnevaid toiminguid. Tegelikult on mul hea meel, sest ma ei taha vara ärgata ja tavaliselt nendel, kel varahommikune vahetus ja hiljem õhtune on päeval rohkelt vaba aega, siis ma ei oskaks vist päeval midagi suurt peale hakata :D Päeval magada ma ei tea küll kas suudaksin.

Laupäeval lahkusid lisaks Kissule ja tema sõbrannale 10-päevasele puhkusele ka kuurordi managerid, mis tähendab seda, et hetkel veidi vabam olemine. Laupäeval olin kuskil 12ni öösel tööl ja pärast seda läksin ühe töökaaslasega basseini ujuma. See bassein siis kuurordi territooriumil ja tegelikult meie seal üldse ujuda ei tohi. Aga kuna ühtegi ülemust ei ole, siis tegin juba mitu päeva varem kõigile ettepaneku basseini lõõgastuma minna. Pühapäeva õhtul tulid siis ka peaaegu kõik teised töötajad. Väga mõnus ja lõbus oli igatahes. Mõnesid reegleid tuleb ju ikka rikkuda, muidu oleks elu liiiga igav :D Sellest pole tegelikult midagi, käisime nii hilja, et ühtegi klienti enam ei olnud, seega savi sellest keelust.
Carraga oleme käinud korra päevitamas mere lähedal silla peal ja ujumas küla keskuses asuvas basseinis. Mujal siin ujuda ei tohi, sest meres võivad olla ju krokodillid, haid jne. Mina ühtegi ohtlikku olendit siin veel näinud ei ole.
Olen kuumusega juba nii ära harjunud, et eile oli isegi basseini ääres päevitades veidi JAHE :D Imelik mõelda tegelikult nii, Eestis vist kõik külmetavad, kuna teil ju TALV, heheee :P

Töögraafik selline, et mul homme taas vaba päev ja ülehomme alustan alles 4st õhtul. Imelik kuidas korraga nii palju vaba aega :D Eelmine nädal oli küll ainult TÖÖ ja töö. Muidugi kuna uus seltskond ja ikka tahad jutustada, siis õhtuti ma ikka enne kahte-kolme pole magama jõudnud.
Päikeseloojang Dugong Beach Resortis
Selline elu siis siinmail. Kokkuvõtteks võiks öelda, et hetkel ikka täiega naudin elu, vabadust, pooleldi nagu oleks puhkusel, aint tööl peab ka vahepeal käima. :D Aga kuna muresid suurt pole, siis kõik muu siin kaalub selle tööjama hetkel küll üle. Veel täpselt ei tea kauaks siia jään, aga kuskil 2-3 kuud kindlasti, et veidi raha kõrvale panna. Siis on mõte koos Carra ja Markusega auto osta ja Aussi pinnal ringi reisida ja farmitööd teha. Vaatab mis elu toob :P
Olge munuksed!
Katu




No comments:

Post a Comment