Tuesday 25 December 2012

Our Christmas in Australia

Meie jõululaud
Dugong staff
Hei!

Pühapäeva õhtul oli siis Dugongi töötajate jõulupidu. Toimus see meie restoranis, päeval käisime ise laudasid paika tõstmas ja jõulukaunistusi panemas. Umbes 16 inimest peaks hetkel siin töötama. Rahvustest siis niipalju et on eestlased, sakslased, prantslased, srilankalased ja austraallased. Päris mõnus kirju seltskond, aga seda huvitavam meil ka on :P Ja nalja saab ikka palju!
Jõulusöök oli hää, kalkun ja puha. Tasuta oli saadaval vahuvein, õlu, vein...nii sai see pidu päris hoogsaks. Saime 1. korda siin olles ka korralikult tantsida. Oli ikka vägev. Hiljem istusime veel meie majakeste juures, oli meeldejääv õhtu. Aga nagu pidu ikka, mitte jõulupidu...selleks ei saa seda küll nimetada. Mina nt üldse ei saa aru, et jõulud on...

Pean ikka rääkima, mis nalja meil peol sai. Nagu allolevalt pildilt võib näha, siis hetkejuhtumisi võib vahel üsna täpselt pildile saada. Nimelt juhtus nii, et mina tundsin kuidas keegi minu jalga katsus, see muidugi ehmatas mind, kuna keskendusin pildi tegemisele. Siis valjult ütlesin, et kes mo jalga katsub! Mo kõrval oli meie manager, kes siis kohe käed üles tõstis ja ütles, et tema see polnud. :D Kõik naersid muidugi, temal oli ehk veidi piinlik. Tegelikkuses oli süüdlane Markus, kes Carra jalga tahtis katsuda, aga hoopis minu jalga puudutas! Heh! :D

Täna oli meil väike grill ja istumine (nagu oleks jaanipäev), käisime mere ääres end veidi vees jahutamas ja mehed mängisid ragbit. Mina eriti jahutust ei vajanudki, sest eelnevalt pidasin maha korraliku veesõja, niiet riided oli läbimärjad :D Nii see elu siin käib.
Töö koha pealt peab nüüd veidi rahulikuma graafikuga leppima, kuna meil vähe ööbijaid, siis tõmmati tunde maha. Eelmisel nädalal tuli mul 49 tundi, nüüd selle nädala graafiku järgi alla 40. Rahaliselt muidugi jama, aga kuna ma nii 25., 26. dets. kui ka 1. jaanuaril töötan, siis see ehk korvab veidi neid kaotatud tunde.
Ega koguaeg saagi aint tööle mõelda, elu tuleb ju ka elada :D

Aaa, ükspäev hiljuti oli meil taas üks Brown Snake basseini läheduses. Ikka satub neid siia.
Paar päeva on nüüd veidi vihma ka tulnud. See on nüüd moskiitod välja ajanud. See pole üldse-mitte äge.

Olge siis tublid!

Katu

No comments:

Post a Comment