Thursday 6 December 2012

Groote Eylandt

Tere kõigile Groote Eylandt`i saarelt!

Vabandused, olen juba laupäeva hommikust saadik siin, kuid pole siiani aega olnud blogi uuendada. Nüüd kõigest lähemalt:

Neljapäev – reede Darwin:
Sain Darwini linnas põhimõtteliselt ühe päevaga kõik oma vajalikud asjad aetud. Eestis olles tellisin endale juba Commonwealth´i pangakaardi ära, nii et selle kohe saabudes kätte saaksin. Käisin siis pangas ja tuli välja, et kaarti ikkagi polnud. Telliti siis uus kaart, mis siia saarele postiga saadetakse. Hiljem aga helistati mulle pangast tagasi, et ikkagi kaart oli just hommikuse postiga ikkagi panka jõudnud. Sellega siis korras. Pangakaart vähemalt käes ja aktiveerisin pangas kohe ära ka, niiet saab siin saarel kaardiga maksta, teise võimalusena saab ka poest sularaha võtta.

Ostsin Telstra sim-kaardi. Hetkel on aga lugu selline, et enne kui ma pole omale uut telefoni ostnud, ei saa ma ei helistada ega kõnesid vastu võtta, kuna siin lihtsalt levi mo telefonil pole. Siin on Telstra 3G leviala, mida toetavad ainult mingi uuemad nutitelefonid. Täna siis võtsin ennast kokku ja tellisin neti teel ära :P
Käisin ka Darwini immigratsiooniametis, kust siis saab passi niiöelda viisakleepse panna, et nt. farmerid jm tööandjad vahest tahavad näha tõestust, et kas sul ikka on viisa olemas. Selgus aga et nüüd on selle kleepsu panemine tehtud tasuliseks – oli vist 60 AUD! Ühesõnaga ma muidugi sellele praegu raha raiskama ei hakanud. Nagunii saab ju ka interneti teel viisa olemasolu kontrollida.

Ööbisin 2 ööd couchsurfingu kaudu leitud tüübi juures, ta elas studio apartment´is, mis oli täitsa kena, basseinis sai ujumas käidud, nii mõnus oli. Lennujaamast sinna sõitsin taksoga - 26 AUD.
Kui esimesel hommikul õue läksin ja seda hullu palavust tundsin, tuli mulle kohe meelde Kreeka ja sealne suht samasugune kuumus. Veepudel peab koguaeg ikka kaasas olema.

Laupäev – saabumine Groote Eylandt`ile:
Laupäeva hommikul sõitsin VÄGA väikese lennukiga saarele. Lennukis oli ainult 3 istmerida, aga minu üllatuseks pakuti ka sellel lennul teed/kohvi/muffineid/küpsiseid. Lennukis olid lisaks minule veel ka 2 prantslast, kes ka samasse kohta tööle tulid ning teised olid enamik kõik aborigeenid.
Lennujaamas ootas meid Markus, kes siis Dugong Beach Resort`i bussiga meile vastu oli tulnud. Kui olime kohale jõudnud, siis Markus tegi meile ümbruskonna tutvustuse, et kus elame ja kus on peamaja ja muud hooned.
Hetkel elan siis Kissuga ühes toas, aga kuna ta see laupäev ära läheb, siis ehk saan mõnda aega üksinda elada. Tuba on mõnus, hästi sisustatud – riietekapp, külmkapp, telekas (mida veel kordagi vaadanud ei ole), lai voodi, öökapid, muidugi on ka vannituba.
Staff Village

Laupäeva päeval kui Kissu oli tööpäeva lõpetanud, siis läksime kohe tema sõpradega saarele trippima. Väga äge oli saart näha ja sõit mereäärde oli ikka tõeline safari. Mere ääres on siin igatahes väga väga ilus, sügav sinine meri (Deep Blue Sea) koos haide ja krokodillidega. Seetõttu meres ka ujumas käia ei saa ja üldse peab igal pool siin ettevaatlik olema. Vees me ikkagi käisime, aga ainult rannaääres madalas vees. Proovisime õppida skimboardingut, aga väga hästi välja veel ei tulnud.
Tundsin ennast tõesti nagu puhkusel või paradiisis olevat. :P
Kuna merevesi on ikkagi siin väga soolane, siis hiljem sõitsime ka puhta veega veekogu juurde ja seal oli mõnus jahe vesi kus ujuda.
Õhtul tšillisim töötajatega koos ja käisime kohalikus baaris (ARC), kus siis saab istuda, juua ja juttu ajada. Oli väga lõbus.

Pühapäevane trip Carraga:
Pühapäevaks kutsuti mind ja Carrat taas saarele ringi trippima, sõitsime siis veel kaugemale randa, kus oli ikka tõeliselt suurepärane vaade. Jalutasime ringi, päevitasime, avastasime ümbruskonda. Sinna sõitmine oli aga küllaltki põnev, sest metsatee oli kitsas ja puud väga lähedal. Pärast käisime Naked Poolsis ujumas, kus tegelikult on üleval silt, et seal võivad krokodillid olla :D Ma muidugi väga sügavasse ei läinud, väike kartus ikka on. Kohalikud tüübid muidugi ei kartnud. Tagasiteel juhtus selline asi, et auto kuumenes üles vms ja põhimõtteliselt auto jäi lihtsalt seisma – põles läbi. Õnneks olime suht lähikonnas tagasi juba ja auto sai ära pukseeritud.
Tööst siis niipalju, et hakkasin tööle Dugong Beach Resorti restoranis baaridaami-ettekandjana. Meie praegune supervisor läheb enne jõule puhkusele, seega arvatavasti pean ka baari supervisori tööd tegema hakkama. Kuigi jah ma alles ka ju ise tutvun siinsete oludega. Põnev saab olema, eriti kuna suur osa praegustest töötajatest lähiajal lahkub...
Praegu on mul olnud enamik kõik õhtused vahetused, kuskil 3 PM kuni 11 PM, järgmine nädal hakkan hommikusi vahetusi tegema, ehk siis 4:30 AM alates. :P
Täna on Kissu ja Gretteli ärasaatmispidu, mina olen aga õhtul muidugi tööl, seega saan alles hiljem liituda :)

Igatahes nüüd peab tööle hakkama, et raha teenida ning siis niipea ehk selliseid uudiseid ei tule, et blogi uuendada :D

PS: Kui keegi soovib mulle jõuludeks mingit kaarti saata vms :D siis siinne aadress on:
PO Box number 112
Alyangula NT

0885
Aaa, ja kui mul järgmine nädal ehk telefon ka kohale jõuab, siis number millelt mind kätte saab on: +61487327924