Thursday 29 November 2012

Jet lag at Sydney

Tervitused kõigile AUSTRAALIA pinnalt! ;)

Ootan hetkel Sydney lennujaamas oma NELJANDAT lendu ja kuna aega on rohkem kui küll, siis kirjutan kuidas seni läinud on.
Teisipäeva õhtul jätsin Tallinna Lennujaamas hüvasti Kata ja Rutaga. Aitäh Teile! :)
Seljakoti andsin ära, kaalus 17,6 kg. Jama, Darwinis peab siis jooma-sööma hakkama. :D Groote Eylandt`i tasuta pagasi max kaal on 15 kg. :)

Turvakontroll oli ebameeldiv nagu alati, ikka oli vaja ju täiega läbi käperdada :S
Miks ei võiks neil olla ka korralikke detektoreid nagu teistes paremates lennujaamades!

Tallinna-Helsingi lend oli ikka nii mõttetu kui vähegi võib, põhimõtteliselt tõusime õhku, lennuk stabiilseks ja suht kohe tuli teade, et hakkame nüüd maanduma :D Mingi alla 30 minuti oli see küll.

Helsingist Singapuri sõites ei istunud õnneks keegi mu kõrval, seega sain vähemalt kahe tooli peal veidi magada. Kuigi jah, mugavusest ja lennukil hästi magamisest ei saa muidugi üldse rääkida.
Arvulistest näitajatest siis niipalju, et distants, mis läbisime oli 9284 km, kiirus ligi 900 km/h. Lennuk oli 8 kõrvutiasetseva toolireaga, tundus ikka päris suur :)

Singapurist Sydneysse lennates oli mul naabriks Benedict, mitte paavst :), vaid 26-aastane sakslane, kes samamoodi seljakotirändurina Austraaliat avastama tuli ja hiljem ka Uus-Meremaale läheb. Ta lõpetas hiljuti ülikooli spordi ja majanduse erialal, mõtles veidi ringi reisida ja siis kodumaale tööle minna. Meil oli päris tore ja jutukas lend, niiet selle 7 tunni jooksul ma magada ei saanudki. Ega und eriti polnud ka. Nüüd juba hakkab see üleväsimus tekkima. Pole varem jet lag`i kogenud, aga ju see vist see on, neli lendu üle elada pole ikka kõige kergem.
Õpetasin Benedictile eesti keelt, ta sai täitsa hästi hakkama. Kirjutasin talle märkmikku ka põhiväljendid ülesse, et tal eestlastega kohtudes oma oskusi võimalus näidata oleks. :D Muidu suhtlesime ikka inglise keeles, saksas ma nii osav ei ole :D
Seekord lendasime siis veeel suurema lennukiga, kus oli 10 istmerida. Vahemaa Singapurist Sydneysse oli üle 6200 km. On ikka hea, et lennuühendus olemas on :)

Sydneys tuli siis immigratsioonist läbi käia, pass ette näidata ja kott pagasilindilt üles otsida. Ma ei uskunud, et see kõik päris NII lihtsalt käib, mingi mees lihtsalt küsis, et mis toitu mul kotis on ja kuna mul mingeid muna-lihatooteid vms polnud, siis oligi kõik :D Easy ;)

Seega siiani kõik hästi, aga reisiväsimus on küll kallal, kuidas tahaks juba voodis jalgu sirutades magada :P

Varsti siis Darwinisse teele. Minu host tuleb lennujaama vastu ja toob mulle korteri võtme, ise ta siis tööl veel :) On ikka tore :P

Hetkel siis kõik! :)

Tervitades,

Katu

No comments:

Post a Comment