Thursday 27 March 2014

Nägemiseni Griffith

Tere kõigile!

Aeg on möödunud kiirelt täis erinevaid tegevusi.
Käisin kohalikku "vaatamisväärsust"- Hermitsi koopaid uudistamas. Kahjuks midagi väga erilist seal polnud, võiks öelda et meie Üügu pank on isegi vägevam! :D
Mis mulle aga väga meeldis oli see, et just enne ära minekut hakkas vihma sadama ja välja tuli ka vikerkaar, mis ilusa vaatepildi pakkus.

Vihm ligineb!
Hermits Cave

Vaade Griffithile ja vikerkaared
Laupäeval sai mindud jõe äärde peole. Kohalik austraallane oli orgunninud söögiks sea, mis siis seal ligi 6 tundi rahulikult küpses. Maitses ta ülihea! Eriti hea oli see krõbe koorik :P
Põssa
Loomulikult ei puudunud ühelt õigelt peolt ka jões suplemine, golfi ja Mölkki sarnase mängu mängimine ja palgilohistamine :D
Nimelt oli vaja kütteks tuua kokku veidi materjali ja siis leiti kuskilt üks suur palk, mis köie ja meherammu abil kohale lohistati.
Palgi lohistamine
Toimus ka arbuusi täitmine veiniga. Kokku pandi arbuusi sisse 3 pudelit Casella Chardonnay veini. Arbuusi sisse tehti auk pudelisuu jaoks ja lisaks paar väikest auku, kust siis tuli imedes vein pudelist arbuusi sisse saada.
Raske töö
Sel nädalal ma enam tööl ei käinud, reedel helistati ja öeldi, et kahjuks pole enam tööd pakkuda. Mis siis ikka, lootsin veel ühe nädala tööl küll käia, aga samas vabast ajast ja väikesest puhkusest ka ära ei ütle. :)

Esmaspäeval käisin siis kahe inglise tüübi ja saksa tüdrukutega Casellas, et kätte saada meie Vintage´i lõpu kingitused, milleks oli 2 logoga T-särki ja saime endale ka kasti veini valida!! Jap - kasti veini ehk siis 12 pudelit (750 ml)! Mulle on viimasel ajal väga [yellow tail] Moscato meeldima hakanud, aga see muutub ajapikku veidi magusaks ning seega otsustasin Sauvignon Blanc´i kasuks. Minu suureks heameeleks oli kast helesinine! :D Just nagu mulle meeldib.
Tegin veidi pudelite vahetust ka niiet mul on nüüd ka Moscato, Pink Moscato ja veidi siidrisarnane jook Sauv. Blanc + Ginger & Green Tea! See viimane on kindlasti üks mu lemmikjooke siin Aussis!

Saksa tüdrukutega ja meie kastidega :D
Moscato; Pink Moscato; Sauv. Blanc; Sauv. Blanc+Ginger & Green Tea
Viimased 3 päeva möödusidki peamiselt pidutsemise ja hüvastijätmiste tähe all. Lahkusid 3 toredat saksa tüdrukut ja minu väga hea sõber inglane Tony. Hostel jääb iga päevaga järjest tühjemaks...

Üks suur uudis siis ka - ostsin endale auto! :) Mul ei olnud üldse plaanis seda teha, aga viimasel ajal sai üsna selgemaks, et nüüd veidikeseks ajaks on seda ikka vajalik omada. Meil Triiniga vaja pühapäeval ju startida Narrabri suunas ning saab ühe toreda road trip´i siis taas ette võtta.

Ostsin siis selle sama auto sõbralt eestlaselt ära, millega olen siin tihti tööl käinud. Seepärast see otsus nii kergelt ka tuli, kuna olen autoga tuttav ja see on siiani pikki vahemaid muretult läbinud.

Narrabris asume hetkeseisuga elama ühte eramajja, kus meil Triiniga omaette tuba. Sinna tahame siis jõuda pühapäeva õhtuks. Täpsem teekonna pikkus on kokku 9 h 30 min ehk ligi 800 km.
Esimene peatus tuleb Hillstonis, kus võtan Triini peale. Läbime ka minu ühte eelmist elukohta Condobolini linna. Lõunasööki tahan sööma minna minu vanasse töökohta Parkesi Commercial hotelli. :P
Teekond: Griffith-Hillston-Parkes-Narrabri
***

Hetkel asun aga hoopiski Sydneys. Blogi kirjutamiseks annab võimaluse halvemast halvem ilm, mis tähendab, et vihma täiega sajab! :S
Sydneysse jõudsin eile peale pikka 10-tunnist bussis ja rongis loksumist. See aeg oli ikka väga-väga pikk ja piinarikas. Õnneks oli mul kaaslaseks väga huvitav inglisekeelne kriminaalromaan, mille ka peaaegu läbi sain. Veidigi mugavamaks muutis mu reisi see, et olin juhuse kaudu saanud koha äriklassi, kuigi maksin tavaklassi hinna. Äriklassis oli suhteliselt vähe istmeid, seega ka vähem lärmi ja liikumist. Toolid liikusid ka minu meelest rohkem alla kui tavaklassis ning jalaruumi oli rohkem.

Sydney ööbimiskohaks valisin taas uue hosteli, nii on mul juba suht tavaks saanud, et tahan iga kord suurlinnas käies mõnes teises hostelis olla. Sydneys olekut võib suht lugeda minu puhkuseks ning seega valisin hosteliks 2013. aasta kõige populaarsema ja kõrgelt hinnatuima hosteli Wake Up! Sydney Central. Öö hinnaks on samuti suht krõbe 36 AUD. Tavaliselt maksan ikka 28 AUD kanti. Siin olles peab jah aga ütlema, et koht on super! 
Tavalisest kõrgem toahind on selekteerinud välja ka külastajaskonna. Inimesed tunduvad palju täiskasvanumad ja haritumad, kui odavates bäkkerites ööbijad, kes hilisööni joovad ja pidutsevad.

Check-in'i tehes sain taaskord meeldiva üllatuse osaliseks. Nimelt sain toa upgrade´i! Esialgse 10 voodiga toa asemel sain 6 voodiga tuppa. :) Super! Tavahind 6sel toal on 40 aud/öö.
Tuba oli väga korralik ja seal olid isegi kapid, et oma asjad luku taha panna. Korruse peale ühine vannituba oli suur ja puhas. Fuajees asub suur pehme diivan (20-kohaline?), kus lebotades siis hetkel postitust kirjutan. Hetkel ainult kiidusõnad selle hosteli kohta.

Aaa, Sydneysse tuleku peamine põhjus on siis ikkagi lõpuks korda ajada minu passi uuendamisega seotud dokumendid ja anda sõrmejäljed. Seda siis täna tegema asungi.

Homme õhtul nn. öörongiga asun tagasiteele Griffithisse, et viimasel päeval asuda pakkima oma asju ja sõpradega hüvasti jätta. Tuleb asuda teele uute seikluste suunas :P

Loodan, et teil on parem ilm kui meil see 20 kraadi ja vihm! :S

Kõike head,

Teie Katu

No comments:

Post a Comment