Monday 17 March 2014

Narrabri ja cottoni gin

Hei-Hei!

Griffithis ja Casellas on mul olla jäänud veel 2 nädalat. Tööga on nagu siin on... Järjest vähem viinamarju tuleb sisse ja nüüd lühendati ka meie tööaega. Õnneks pandi meie tiim sel nädal öövahetusse, saab veidigi rohkem raha. Töötan see nädal 00:00-06:00. Järgmine nädal saame arvatavasti veelgi vähem tunde, aga see ka minu viimane nädal niiet suurt vahet enam pole ka.

Minu uueks elukohaks saab olema Narrabri linn 7300 elanikuga. Algselt pidime Narrabri minema 4-kesi Triinu, Triini ja Anettiga, aga kuna Anett ja Triinu said Dalbys (QLD) parema pakkumise siis otsustasid nad kahekesi sinna minna ning mina ja Triin lähme siis Narrabri.

Narrabri asub Grifftihist 688 km ja 7 h 19 minuti kaugusel.
Hetkel veel päris kindel ei ole, et millal ja kuidas Narrabri läheme, aga märtsi viimasel nädalavahetusel peab sinnapoole ikka liikuma hakkama.
Elukohaotsingud hetkel käivad. Olen suhelnud ühe naisega, kes üürib eramajas välja tuba. Võib-olla kolime siis Triiniga sinna elama.
Griffithist Narrabrisse elama

Narrabri linn













Narrabris asun tööle Auscotti firma alla cottoni ginni ehk siis puuvilla ümbertöötlemise tehasesse. Medical ehk siis kontrollülevaatus ja füüsiliste võimete test toimub 2. aprillil ja induction/tutvustus 3. aprillil. Esmaspäevast peaksime siis juba ka tööle asuma. Töö toimub kahes erinevas vahetuses 12 tundi päevas. Kaks nädalat on öövahetus 19:00-07:00 ja 2 nädalat päevane vahetus 07:00-19:00. Teeme kuskil 7 päeva järjest tööd ja siis saame 3 päeva vabaks. Selle kolme päevaga saab ehk ümbruskonnas ka ringi liikuma hakata ja uusi huvitavaid rahvusparke külastada.

Väga lihtsa ja hea ülevaate cottoni ginni töö kohta saate järgnevast blogist: Marli Austraalias

Puuvillapõld
Töö cottoni ginnis
Nädalavahetus möödus väga toredalt. Nii reede kui ka laupäeva õhtul jõin pudeli veini. Kuna ju veinitehases töötan, siis mulle on vein kuidagi omaseks saanud :D Peaks muidugi mainima, et tüüpilisele backpackerile kohaselt ei tarbi ma gooni ehk siis odavat ja halba pakiveini, vaid ostan ikka ligi 10 dollarist klaaspudelis kvaliteetsemat veini :)
Loomulikult toimus väike tantsuõhtu ka kohalikus ööklubis Area.

Pühapäeval käisin Griffithi lähedal järve ääres, kus oli minu suureks üllatuseks aedikutes palju erinevaid loomi.
Loomad järve ääres
Donkey
Kalkun - koledaim lind keda kohanud olen! :D
Emus
Ilusat päeva kõigile,

Teie Katu

No comments:

Post a Comment