Thursday 26 September 2013

Päike ja kuumus

Hei!

Kuidas teil ilmad? Meil on näiteks temperatuur nüüd 40 kraadi ringis suht iga päev ja no see pole normaalne! Niii kohutavalt palav on ja päike lausa kõrvetab nahal. Tahaks Eesti! :D
Praegu tööl käies peab ikka väga ettevaatlik olema ja end päikese eest varjama. Kannan nüüd põhiliselt pikkade varrukatega pluusi, kuigi väga kuum on ikka nõnda. Kreemitan ka kuskil 4 korda päevas.

Töö kohapealt on siin iga päev erinev, kunagi ei tea mis ma järgmisel päeval teen.
Üldse on siin väga põnev olnud, peaaegu iga päev on masinaga mingisugune jama olnud ja alati olen just mina ka seal juures olnud. Niiet mulle juba öeldakse, et mida sa jälle tegid :D Elektrikutele ja mehhaanikutele olen juba tuttav nägu :D Sain näiteks näha kuidas stacker´ile uut linti pannakse.
Vana Stacker ja selle hopper
Üks ilus õhtu tööl
Lahe vana rekka vilja kallutamas
Kodumaa ei unune ka tööl olles! Puhtjuhuslikult nägin lippu lehvimas :D
Üks päev oli probleem generaatoriga, pool päeva töötas ilusti, kui olime nisu platsil lobster´it kasutamas ja hiljem kui liikusime sorghum´i peale üle, siis lihtsalt lülitas end pidevalt välja ja lõpuks organiseeriti siis uus genekas.

Ühesõnaga igav siin juba ei hakka, ainult jah eile oli veidi vaikne päev, sest palju vilja sisse ei toodud ja ma suhtkoht magasin varjus. :D See oli ka ainuke selline päev üle pika aja, kui ei pidanud end väga palju füüsiliselt liigutama. Muidu oleme siin ikka vilja kokku pühkinud, viljahunniku otsa roninud ja seal tippu tasandanud jne. Seda kõike muidugi 40 kraadises kuumuses! :S Ei ole üldse lihtne.
Iga päeva lõpus me oleme nii õnnelikud kui saame pesema külma vee alla! Milline nauding! :D

Kikerherne platsi kiire lõppkoristus - üks laadur "toidab" teist viljaga! :D
Meie uuem stacker
Töötajad siin meie platsil on kõik väga ägedad. Kohale on tulnud mitmeid uusi inimesi ja õhtuti me ikka istume tubade ees trepil ja muljetame päevast. Palju juttu on meil seotud muidugi veokijuhtidega, kes vilja sisse toovad. Nalja ja naeru on ikka igas päevas. Olen väga meie seltskonnaga rahul. Pole juba nädal aega arvutit lahti teinud, sest koguaeg nii kiire ja muud teha.

Üks trucky (nii kutsume siis veokijuhte) pani mulle ka hüüdnime ja selleks on KB, mis tähendab koala bear :D See nimi tuleneb sellest minu suurest armist käsivarrel, mis ma kodus käies kaevu tühjendades sain :D Üldse siin väga paljud on uurinud, et kuidas mul see juhtus ja ma ikka igast naljajutte siin välja mõelnud. Selgitusena olen välja toonud, et krokodill/koala/känguru/hai ründas või noavõitlus :D

Täna oli ka palgapäev ning kuna eelmisel nädalal tuli mul kokku rekordiliselt 80,5 h siis olen saadud rahasummaga päris rahul. Alati võiks muidugi rohkem olla, aga no hetkel ongi lugu selline, et mida rohkem teenida, sest rohkem läheb ka maksudeks.

Oleks rohkemgi kirjutada, aga aega jälle napib niiet...

Olge ikka tublid!

Teie Katu / KB tervitab ;)

No comments:

Post a Comment