Monday 26 November 2012

The LAST day :)

TÄNA on siis viimane täispikk päev Eestis, juba homme õhtul lendangi minema :)
Vahepeal on juhtunud nii mõndagi head :)

Hüvastijätud:
Laupäeval oli Vanatoal Uisu tekipidu koos Marko Matverega, kes rääkis oma ümbermaailmareisist ja näitas imeilusaid pilte juurde.
Küll oli kena kuulata ja näha kõiksugu imelisi ja huvitavaid saari, kuhu kõikjale võiksin ka ise ükspäev on jala tõsta. Tõsiselt huvitav õhtu oli.
Naljakaid lugusid tal ikka jagus. No näiteks mingi saare peal on paljudel naistel ülemised hambad täiesti puudu, see tähendab et nad on oma kogukonnas kõrgelt hinnatud, tegijad naised ma eeldan :D Ja muide naised on endal need hambad ISE välja löönud! Nende mehed on igal juhul oma naiste üle väga uhked :D

Pärast Marko pea kolmetunnist jutuvestmist tuli siis minu lahkumist ka veidi tähistada. Vanade heade aegade mälestuseks jõime Triinu, Priidu, Erkki ja Andresega traditsioonilisi Galliano HOT SHOTe ja vahelduseks ka Vana Tallinna shote. Olid ikka head küll :P Mingi 6 shotiringi ehk tegime küll, aga kes seda täpselt lugeda jõudis :D
Juttu sai rääkida, väga tore ja lõbus oli. Jäin rahule :D Tänan selle meeldiva õhtu eest! :)

Eile käisid mul külas Maria ja Lennard, saime õlut ja hõõgveini juua, süüa ja jutustada :P Nii lahe oli üle hulga aja näha, ei olnud nad ka põrmugi muutunud :D

Töökoht Aussis:
Dugong Beach Resort
Mul on ka häid uudiseid töö asjus :) Nimelt neljapäeval saatsin oma CV ja töösoovi Dugong Beach Resort'i (DBR) ja laupäeval hommikul juba sõbranna Kissu helistas, et mul TÖÖ OLEMAS! See oli päris hea uudis, ise olen alles Eestis, aga Aussis juba töö ootab :D
Mulle saadeti muidugi ka ametlik kiri, töö kirjeldus ja koha info. Hästi põhjalik ja puha. Kinnitasin ära ja DBR'i poolt osteti mulle ka juba lennukipilet Darwinist Groote Eylandt'i saarele, seega saan ainult 2 päeva Darwinis olla, oma asjad (pangakonto, telefoninumber jne) korda ajada ja juba 1. detsembri varahommikul lendangi saarele :P
Seal ootavad mind juba tuttavad ees - Kissu, Carra ja Markus :) Juhei, pole nii ammu neid näinud ja täitsa üllatavalt tore on, kuidas nõnda kõik ühel saarel koos oleme :) Selles "juhuses" on muidugi süüdi Kissu, kes ikkagi meid soovitas ja kelle kaudu suht sinna saime :)
Minu jaoks on see koht alustuseks väga hea, sest seal saab väga hästi raha teenida ja koguda. Praegu Eestist minnes polegi nagu midagi väga taskus.

Tööst siis niipalju, et minu ametipositsiooniks saab olema Casual All Rounder, ehk siis pean erinevates osakondades (restoran, housekeeping, front office) vastavalt vajadusele tööl olema. Tundub täitsa mõistlik :)

Couchsurfing:
Eelnevalt kui mo töökoht ei olnud veel kindel, siis polnud mul ka aimu, et kauaks Darwinisse jääma pean. Seega otsisin ikka öömaja jätkuvalt edasi. Couchsurfingu kaudu pakkus mulle ööbimisvõimalust 6 inimest, 5 neist jääb siis seekord tülitamata :D Üks tüüp siiski tahab kangesti kokku saada, arvab et ei tohi kunagi ühtegi võimalust kasutamata jätta, et kes teab, kohtab ehk tulevast parimat sõpra, elukaaslast või keda iganes :D Eks siis paistab, kuidas mul Darwinis aega ja võimalust temaga kohtuda on. Ja kui saaatus ikkagi tahab, siis me saame kunagi naguniii kokku :D Heh! :P

Poest ostsin oma võõrustajale kingituseks Vana Tallinna :D Seda hakkame siis neljapäeva õhtul pärast minu saabumist katsetama :P Vaatan kuidas talle meeldib :)

Eesti asjad Aussi:
Lisaks Vana Tallinnale saab kaasa võetud sinep, 2 pätsi leiba, 2 Kalevi šokolaadi, pakk Mesikäpa komme... Aussis olevate eestlaste identiteedikarje (huvitav sõna, seda vist päriselt ikka olemas pole...:D) nõudis ka Eesti lippu, üritan selle ka veel saada :)

NÄGEMISENI, SÕBRAD!

Viimane võimalus mind veel Eestis näha on homme Tallinna lennujaamas 19.30 paiku  :)

Mis siis ikka, järgmine postitus ehk juba Austraalia pinnalt :)

Olge munuksed,

Katu

No comments:

Post a Comment