Monday 19 November 2012

Viimased ostud ja tegutsemised



Maruga

Kohalik elu:
Pühapäeval käisime isadepäeva puhul vanaisa-vanaema pool, sain veidi möllata ka onu koera Maruga. Noor ja üliaktiivne koer, ei saanud teda korralikult paigale ka sundida, et normaalset (mitte hägust) fotot teha. 

Teisipäeval sai käidud Kuressaares, kus lõikasin juuksed maha :D No ikka päris palju lühemaks ja järku, kuna otsad olid ka katki ja ütlesin, et kes teab millal jälle juuksuri saan. Juuksur tegi nalja, et ma võin talle pileti välja teha, et küll ta siis Aussi lõikama ka tuleb :D
Rotipojad
Külastasin ka sõbranna Mariat, kellel on kodus väikesed rotipojad või noh tegelt üsna armsad minihamstrid siis :)

``Suurlinna´´ elu:
Reedel sõitsin Tallinna, et teostada viimane reisieelne šoppamine.
Ostetud sai siis seljakott, arvuti, päikesekreem jms :)
Arvuti juures tasub märkimist see, et sain oma helesinise unistuse :)
Seljakott 65 liitrit, seljas väga mugav, värvus valge-pruunikirju.
Nüüd saab siis vaikselt pakkimisega tegelema hakata.

Tallinnas sain kokku kalli sõbranna Kataga, kellega siis niiöelda ristisime mo suured ostud ära, et need ikka vastu peaksid :D ``Veidi´´ viina, hõõgveini, õlut sai tarbitud ja vessarit tegime ka - mmmõnus! Peol käisime Sinilinnus ja täitsa lõbus oli. :) Kahju ainult, et kõike ei mäleta :D
Laupäeva õhtul kui kuskil 5 paiku end lõpuks voodist välja suutsime ajada, siis läksime Kata mehe ja tema sõpradega bowlingusse. Paar strike´i tegin ikka ära :P

Nüüd taas Muhus ja saab veidi puhata sellest karmist nädalalõpust :D

Edasine elu:
Austraalia asjus siis niipalju uudist, et postitasin couchsurfingu lehele majutuskoha otsingu teate ja juba samal päeval vastas mulle tüüp nimega Ro, kes mind rõõmuga enda poole võtab. Kõige naljakam on selle juures fakt, et tema tuleb ise 6. detsembril Eestisse, seega tal mulle nii miljon küsimust :D
Ro elab siis studio apartment´is, mille juurde kuulub ka bassein :P Asukoht väga hea, 2 minutit randa ja linna keskusesse. Mulle sobib :D Majutusega siis esialgu kõik klaar.

Lisaks Ro`le kirjutas mulle ka aafriklane Tanna, et temal on küll maja täis, aga ta võib mulle meeleldi linna tutvustada ja hiljem ka majutust pakkuda, kui mul vaja.
Asi sujub ja see mulle meeldib :)

Nüüd vaja veel meditsiiniabikindlustus ka osta, seda siis Student Tour´i kaudu. Pagasi- ja reisitõrkekindlustust ma vist ei võta. Raha ei jagu ja kuna mul lennud kõik Finnairiga ning n.ö. ühe piletina, siis nemad ajavad ise kõik korda kui miskit juhtuma peaks. Nii ma olen vähemalt aru saanud. :)

Olge mõnusad,

Katu

No comments:

Post a Comment