Saturday 4 October 2014

Nädal puhkust! :)

Hei taas,

Üle-eelmisel nädalavahetusel hakkas siin päris tugevasti vihma sadama ja kohe mitu päeva järjest. Siis tulimegi ideele, et kuna nüüd ikka päris pikalt siin tööks ei lähe, et ehk võtame nädala vabaks ja läheme Whitsundayle puhkama. Nimelt oli meil juba varasemast ostetud piletid 2-öisele purjelaeva seiklusele. Laeva nimeks oli tabavalt "Spank Me". :D

Teisipäeval asusime Biloelast teele Townsville suunas. Teel peatusime Bowenis, kus tegime fotosid suure mangoga. Aussis on nimelt väga populaarsed erinevad suured sümboolsed kujud. Ayris tegime pilti suure maoga.
Bowen Big Mango
Tunne nagu kodus
Madu kägistab Triini :D
2 madu :)
Aussie 2 suurt asja nähtud ja lõpuks jõudsime ka Townsville.
Townsvilles elavad meie niiöelda aussie vanemad, kellega ka Fidžil käisime. Nende juures me siis kaheks ööks ka jäime. Proovisime ära nende kuumaveebasseini-mullivanni, kus oli umbes 38-kraadine vesi! Väga palav oli!

Kuumas vees küpsemas
Meie pere
Järgmisel päeval asusime siis Townsville avastama. Mina eelmisel aastal ju Townsvilles käisin, aga seda ainult ühe päeva niiet uusi asju oli küllaga. Uuesti matkasime Castle Hill mäe otsa, kust avanes suurepärane vaade Townsvillele ja Magnetic Islandile.
Ees matk Caste Hilli otsa - 1420 sammu
Kohal!
Magnetic Island
Castle Hill vol 2

Lollitamas

Hüpe
Päeva üheks põnevaimaks kohaks oli kindlasti Reef HQ akvaarium, kus on maailma suurim elav korallrahu. Seal saime näha igasugu mereelukaid, kalu ja haisid.
Üks huvitavamaid asju mida teada saime oli see, et kuidas meritähed toituvad. Nimelt nad ajavad oma mao välja toidu peale ja asuvad siis seedima!

Meritäht seedib kalatükki
Nemo sõber Dory!
Neljapäeval kolisime kesklinna hostelisse, sest Irene ja Kevin pidid Sydneysse lendama. Käisime veidi šoppamas, muuseumis ja linnapeal söömas. Minu seekordseks toiduvalikuks sai "The Bug" ehk siis mingisugune suurem putukas, mille maitse sarnanes paljuski krevetile. Väga-väga maitsev oli.
BUG ;)
Reede hommikul asusime teele Airlie Beachi/Whitsunday suunas. Meie peatuspaigaks sai Billabong Sanctuary. Tegemist oli loomade kaitsealaga, kus saime näha erinevaid mürgiseid madusid, kaasuare, krokodille, kilpkonni, dingosid, kängurusid, veelinde, koaalasid, vombateid ja sisalikke...Ühesõnaga uudistamist oli meil küllaga ja muidugi haarasime kinni ka võimalusest mälestuseks fotosid teha. 3 pilti erinevate loomadega maksis 38 audi.

Pisikilpkonnad

Sisalikuga
Krokodilli söötmine
Suur kroko
Õhtuks jõudsime siis Airlie Beachile, kus ööbisime hostelis Backpackers By The Bay. Hostel oli väga kihvt - basseini, õueala, puude ja võrkkiikedega. Osalesime ka Trivia mälumängus, kus peaaegu saime esimese koha. Loomulikult käisime ka sealset ööelu avastamas.
Järgmisel päeval magasime suht pool päeva maha. Siiski jõudsime minna veidi soppama ja sain endale laia kübara, et end merel päikese eest kaitsta.
Airlie Beach

Pühapäeval 12.30-ks läksime jahisadamasse, kust lahkus meie laev. Kokku oli meid kuskil 25 noort pluss laeva kapten, madrus, kokk ja tema abi. Kaheks ööks oli meil laeval organiseeritud majutus, kus oli ka 2 WC-d, et end kiirelt pesta. Vee kasutamine oli aga väga piiratud, nimelt lubati ainult 1 minut duši all käimiseks. Esimesel päeval käisime ka kohe snorkeldamas. Saime endale sukeldumisülikonnad, muidugi ka snorkeldamisvarustuse ja soovi korral sai võtta ka "nuudleid" ujumise lihtsustamiseks.
Meie teekond
Päikesekreem!
Tripiks valmis!
Laeva meeskonda oli vaja ka vabatahtlikke purje üles panemise ajaks. Meie siis Triiniga saime teha grinderi tööd ehk pidime purje käsitsi üles väntama.
Meie töötamas
Ümbritsev vesi oli niii helesinine ja puhas ning saared superilusad. Jäime ööbima mingisse lahesoppi, kust hommikul vara asusime teele kuulsasse Whitehaveni randa. Seal saime veeta lausa 2 ja pool tundi. Tegime kohustuslikud fotod vaateplatvormidelt ja siis asusime rannas aega veetma. Kõik see ümbritsev loodus, vesi ja rannaliiv oli superilus. Sinna oleks võinud jäädagi. Tegime siis palju kauneid pilte ka.
Whitehaven Beach!
Meie gang nimega Freedom, sest meid on 3 :D

Üks mo lemmikpilte
Snorkeldamiskostüümides
Triini mütsiga :D
Jeee!!

Hea vaade!

Pärast Whitehaveni külastust käisime 2 korda ka snorkeldamas, iga kord nägime palju värvilisi kalu ja koralle. Suur Korallrahu on ikka imetlusväärne küll!

Kala!
Meie paadike
Ujusime kalade keskel
Meie snorkeldamas
Korallrahu

Laeva meeskond ja kogu grupp oli väga tore, sai nalja tehtud ja need 2 ööd 3 päeva möödusid liiga kiirelt. Teisipäeva hommikul vara kella 7 ajal läksime veelkord snorkeldama, pärast seda saime hommikusööki ja asusimegi tagasiteele Airlie Beachile. Varsti pärast tagasi jõudmist hakkasime ka sõitma Biloela suunas, et taas veidi tööd teha ja raha teenida.

Niisugune see meie kiire nädalane puhkus oligi. Jäime ülirahule, et saime imeilusat Whitsunday regiooni külastada. Loodetavasti tuleb nüüd mitu head nädalat töökas olla ja siis saab taas puhkusele mõtlema hakata :D

Nimelt siin on meile tööd lubatud veel ligi kolmeks nädalaks peale mida saame Fraser Islandile minna ja siis suunduda NSW ja Bribbaree poole, kus meid järgmine töökoht ootamas on.