Saturday 6 September 2014

Nimbinist Brisbane´i

Tere taas,

Päris pikalt pole juba aega kirjutamiseks saanud. Eks see niimoodi ole kui puhkusel olla, et alati on ju niipalju muud huvitavamat teha kui arvutis istuda.

Viimane postitus lõppes siis sellega kui olime Byron Bays ning suundusime edasi Nimbinisse.
Nimbin oli ikka tõeline hipilinn. Poodides oli müügil palju kanepiga seotud tooteid ja suveniire. Peatänav oli väike ja igal sammul hakkasid silma värvilised majad ning kirjudes riietes kohalikud inimesed. Üks maja oli näiteks totaalselt vikerkaarevärvides.
Meil tekkis ka muidugi väga otsene kogemus kanepiga. Nimelt tänaval jalutades tuli lihtsalt mingi noor tüüp meie juurde ja küsis, et kas soovime kanepit osta. Hiljem nägime seda sama tüüpi meie söögikohas, kus tal oli seljakott trepi alla ära peidetud. Ühel hetkel ta üritas siis seda sealt ära viia, aga mingi action järsku toimus ja tema sõbrad hüüdsid, et keegi tuleb ja siis ta pani koti uuesti sinna tagasi ning lasi jalga. Põnev värk. :D

Üks mees jäi sinna meie lähedale vist seda kotti ka valvama. Meie lähedal puuoksa peal olid ilusad papagoid ning Triin tahtis neid filmida. Kui ta oma telefoni plangu äärest kõrgemale ajas, ütles seesama mees, et ei tohi filmida. Selgus et seal teiselpool aeda toimus vist mingi äritsemine. Kahtlane värk igatahes. Hea et eluga minema saime. :D Elu nagu mingis narkofilmis.

Nimbinisse me igal juhul ööbima ei julgenud jääda. Tahtsime muidugi soodsamalt jälle saada ning suundusime lähedalasuva Minyon Falls rahvuspargi poole, kus siis asus ka juga. Tee sinna oli päris pikk ning kitsas, kuid jõudsime ikka veidi enne pimedat telkimisalale kohale ka. Saime auto magamiseks korda seatud ning öö võis alata.
Minyon Falls National Park
Järgmisel päeval tutvusime siis Minyoni joaga ja alustasime teekonda Stanthorpe´i. Seal saime kokku Triinu, Anetti ja Davidiga ning nende sõbra Eedoga, kelle juures ka 2 ööd Triiniga ööbisime. Käisime kõik koos ilusat ilma nautimas ja grillimas. Oli väga lõbus ja tore koosviibimine. Lisaks õpetasin ka Eedole ja tema majakaaslastele korvi punumist. :D

Meie seltskond
Looodus
Stanthorpe läheduses asub ka Austraalia suurim paljastatud graniitala või siis jah kivimürakas :), nimeks sellel Bald Rock. Seda me Triiniga esmaspäeva hommikul vallutama asusime. No võib öelda, et oli ikka katsumus küll sinna tippu ronida. Aga hakkame me saime ja vaade oli muidugi hingemattev. Alla suutsime me minna muidugi valest kohast ja ekslesime ikka tükk aega võsas, kuni läksime tagasi kivi peale ja siis leidsime taas õige tee :D

Ronime siis tippu!
Kaunis vaade!
Tegime ära, jõudsime tippu!
Pärast hommikust matka kivimürakate otsa sõitsime siis edasi Gold Coastile Surfers Paradise´i, kus oli meil hostel broneeritud. Maksime esimese kahe öö eest 22 AUD/öö ja edasi juba 20 AUD/öö. Niiet küllaltki soodne koht. Hostel oli väike, väga hubane ja toad ka mõnusad. Triinu, Anett ja David liitusid meiega neljapäeval. Veetsime palju aega kõik koos elutoas veini juues :)

Enne teiste tulekut käisime me Triiniga surfitunnis. Minu jaoks oli see siis elu esimene kord surfata või noh õppida surfama. Toimus põhjalik õpetus enne kuival maal ning siis suundusime juba vette laineid püüdma. Esialgu oli ikka keeruline küll, laine vedas mind mitu korda vee alla ja surfilaud ei tahtnud sõna kuulata :D Aga väga meeldis muidu, oleks lihtsalt rohkem harjutamist vaja.
Ehk saab kunagi veel.
Surfikursus läbitud!
Surfama!
Meie surfiseltskond
Gold Coastil külastasime mitmeid kaubanduskeskusi, et enda riidevarusid täiendada. Ühel pärastlõunal õnnestus meil taaskord näha ka Elo ja Karelit (eestlased cottoni ginnis), kellega koos veidi ringi shoppasime ja Maccas (McDonald´s) vanu aegu meenutasime. Super oli neid ikka näha, järgmine kord arvatavasti siis juba Eestis olles.

Lisaks käisime ka Surfers Paradise´i rannaäärsel marketil, kus lettidel müüdi erinevaid tooteid. Üheks meie lemmikkohaks oli kindlasti šokolaadilett, kus enne ostu sai kõiki tasuta proovida :D Võib öelda, et saime kõhu ikka seal magusast kenasti täis.
Põhitoiduks oli meil muidu sushi! :P

Varasemalt olime soetanud sooduspileti erinevatesse teemaparkidesse (Movie World, Sea World ja Wet & Wild). Triiniga koos läksime siis Movie Worldi, kus põhiteemadeks olid Batman, Superman ja muud multifilmitegelased. Suundusime kohe uljalt ameerika mägedele sõitma. Viimati sai sellist lollust kaasa teha väiksena Tivolis ja siis mul läks ka tihti süda pahaks. Esimene koht ja kohe väga väga jube! :D Sõit algas ilusti, aga väga järsku läks väga kiireks ja me Triiniga mõlemad karjusime täiest kõrist. Ma ei oleks mingi hinnaga sinna uuesti tagasi läinud. Mõtlesime siis et ega enam hullemaks minna saa ja läksime kohe ka järgmisele sõidule. Selle teemaks oli vangla ja seekord oli ameerika mägi nagu suusamäe tõstuk ehk siis jalad jäid rippu. No see oli minu jaoks veel jubedam kui eelmine, sest ma kardan ju kõrgust ka veidike. Me olime muidugi hulljulged ka ise, sest istusime kõige ette. Suure osa sõidust hoidsin ma lihtsalt silmi kinni, sest muidu oleksin ehk lausa ära minestanud. Nii jube atraktsioon ikka. Kes nendel küll sõidavad?!! :D
Movieworld, here we come!
Superkangelased
Vot see on alles masin!
JUBE atraktsioon! :D
Tahaks sõitu :P
Järgnevad sõidud ja atraktsioonid ei olnud õnneks üldse nii jubedad. Paari ma isegi nautisin. Batwing oli üllatavalt lõbus. See toimis siis nagu kosmosesüstik, kus meid lihtsalt üles õhku visati ja saime kauni vaate ümbritsevale alale. Väga põnev ja meelelahutuslik osa oli Hollywood Stunt Driver show, kus ilusate ja kiirete autode ning tsiklitega sõideti rahvahulga ees ringi ja tehti erinevaid trikke. See mulle väga meeldis.

Teisel päeval koos Anetti ja Triiniga külastasime Sea World teemaparki. Seal on peamiseks tõmbenumbriks erinevad looma-showd. Meie käisime vaatamas merilõvi ja delfiinide etendust. Mõlemad olid väga väga head! Kui tekib võimalust siis tahaksin sinna kindlasti uuesti minna.
Lisaks neile olid seal veel pingviinid, raid, jääkarud ja haid. Nagu Movie Worldis oli ka seal Stunt Show, seekord aga vees ja jet ski trikkide näol. Sõitjad olid väga osavad ja tegid muljetavaldava etteaste, millele järgnevalt sai nendega koos ka pilti teha. No otse loomulikult ei jätnud me seda võimalust kasutamata :)
Etendus
Jetski show meeskonnaga
Pingviinid!
Üks meie kauaoodatumaid päevi oli kindlasti 3-tunnine vaalavaatlus! Sõit ookeanile oli päris karm, merehaigustabletid said sisse võetud. Ainult kõige hulljulgemad sõitjad istusid väljas, kus saadi ka parasjagu märjaks kui suur laine üle parda lõi. Nägime vaalasid ikka päris lähedalt möödumas, niii suured olid! Jälitasime neid ikka mitu head tundi ja täitsa põnev oli neid mööda veepiiri taga otsida. Vaalad on ikka ühed imetlusväärsed loomad.
Tagasisõitu alustades oli meil suur õnn näha ka delfiine veest välja hüppamas. See oli tõeliselt kihvt vaatepilt.
Vaal
Paarike
Surfers Paradise
Anetiga
Nädal Gold Coastil möödus ülikiirelt ja esmaspäeval oligi taas aeg järgmisesse sihtpunkti liikuda. Selleks oli meil Brisbane. Teel Brisbane´i oli minul vaja teha ka üks oluline peatus. Sain nimelt kätte oma uue passi ja ID-kaardi. Nüüd on siis ka mul olemas biomeetriline pass, millega saab lihtsamini piiri ületada ja ka USA-sse minna :)

Brisbanes käisin kohe ka immigratsiooniametis, kus vahetati minu viisa passiandmed ära, et saaksin ikka Fidžilt tagasi naastes ka riiki sisse ;)
Ühe kasuliku ostuna sain enda telefonile ka lisaaku. Muidu ei vea mo telefon küll õhtuni välja, aku tühjeneb ikka jubekiirelt. Etteruttavalt võin öelda, et soetasin Dalbyst ka kaasaskantava akulaadija, millest saab siis kasvõi metsas olles telefoni täis laadida.

Brisbanes kohtusime ka minu vana tuttava Ashley´ga, keda Whitsunday puhkusest saadik teadnud olen. Temalt saime siis veidi soovitusi, kuhu Brisbanes veel minna. Järgmisel õhtul läksimegi väga uhkesse magustoidu- ja kokteilibaari Cowch, kus isuäravaid magustoite nautima asusime. Väga super koht oli.
Negatiivne kogemus oli meil ööbimiskohas, kus õhtul tuli mingi töötaja meie tuba üle kontrollima ja eemaldas meie toast külmkapist 2 veinipudelit. :( Seal hostelis olla nimelt keelatud alkoholi omamine.
Muidu oli meie hostel küll päris vinge, saime olla 5-kesi privaatselt oma toas, mille juurde kuulus nii vannituba wc-ga kui ka rõdu! Autod saime ka turvaliselt ära parkida.

Brisbanes saime olla vaid 2 päeva, kolmapäeva hommikul läksime juba lennujaama, et Fidžile suunduda. Minu auto jätsime ühe eestlase juurde ja Triini-Aneti auto lennujaama parklasse.

Lennujaamas olles tekkis ikka tõeline ärevus, et kas tõesti nüüd kohe-kohe lendamegi Fidžile!! :)
Fidži eredamatest hetkedest aga juba järgmises postituses ;)