Monday 28 July 2014

On The Road Again...

Hei-Hei!

Töö Auscottis on nüüd lõpuks läbi, peaaegu 4 kuud saime siin Narrabris oldud.
Koristustöid tegime siis teisipäevast neljapäevani ja 8 tundi päevas. Hea et ainult 3 päeva seda teha saime, sest inimesi oli ikka üsna palju ja tööd tegelikult ei jagunud kõigile. Hull tolmutamine käis ginnis ning lõpuks ikkagi päris puhtaks seda ei saanud, sest tolm pidevalt ringles õhus. Aga vähemalt saime veidi raha juurde.
Viimast palka pole veel saanud, sellega peaks siis tulema ka meie boonusraha hea töö eest :)

Koristusmutid

Vaja puhastada!

Vaade ülevalt
Reedel oli Auscotti lõpupidu. Enamik töökaaslasi oli seal kohal ning sai palju juttu aetud. Meil olid ka tasuta snäkid ning joogid baarist. Õhtu lõpus läksime sõprade juurde majapeole ning hiljem taksoga koju. Väike vahejuhtum oli ka, nimelt unustasin oma telefoni taksosse, kuid õnneks taksojuht tõi mulle selle ära.
Lõpupeol lemmiknaistega
Laupäeval otsustasime minna Crossroadsi restorani lõunat sööma. Samas kohas sõime muide lõunat ka meie kõige esimesel päeval Narrabris :) Niiet veidi tähenduslik koht siis.
Paraku jõudsime sinna veidi hilja ning lõunat enam ei pakutudki. Siiski sain kokka veenda meile fish & chipsi tegema. :) Õhtul läksime golfiklubisse elavat muusikat kuulama ning sõime seal ka õhtusööki. Hiljem suundusime muidugi ka pubisse.

Terve pühapäevane päev oli väga tegus, kuid siiski jäi aega väheseks ning otsustasime, et peame veidi aega maha võtma ning ühe päeva veel Narrabris veetma.
Pühapäeval ja esmaspäeval pakkisime siis asju ja koristasin autot.
Nüüd olemegi peaaegu valmis minema, veel mõned kotid autosse vedada ning siis minek.

Plaaniks on siis paari päevaga sõita Byron Baysse. Läheme läbi rahvusparkide, kus saame jugasid ja muid looduskauneid kohti avastada. Kiiret meil pole niiet võtame rahulikult. Esimesel ööl kavatseme magada autos, sooje riideid ja tekke meil ju on :) Saame õhtul meie kaasaskantaval gaasigrillil ka süüa teha.

Rannikul jõuame välja Coffs Harbouri ning ööbime ehk ühe öö ka seal. Edasi sõidamegi Byron Baysse, kus puhkame nädalakese. Pärast Byronit lähme Gold Coastile ning Brisbane´i.

Meie teekond
Mis siis veel rääkimata?

Edasise töö kohta uudiseid pole ning hetkel väga ei tahagi tööst mõelda. Olen juba aasta aega töötanud ilma pikema pausita ning leian, et nüüd küll hädasti veidi puhata vaja :)

Käisime Triiniga nädal tagasi ka tuludeklaratsiooni tegemas ning nüüd nädal hiljem saime juba oma rahad ka tagasi! Juheii! :)

Kandsin oma eesti pangaarvele ka veidi raha üle ning panin selle raha ka kohe hakkama. Nimelt ostsin auto, Eestis :D No tegelikult siis ikkagi mo vanemad ostsid uue auto ja ma tegin neile lihtsalt laenu. :) Küll olen ikka hea tütar küll. :D

4 kuud siis veel Austraalias jäänud!

Narrabri ajajärk saab siis homme hommikul otsa ning seame autorattad uute seikluste suunas :)

Kõige kõige paremat Teile!