Tuesday 12 August 2014

Narrabri-Coffs Harbour roadtrip

HeiHo!

Reisipalavik on ikka täies hoos ning pole aega selle 2 nädala jooksul miskit siia kirjutada olnud.
Üritan nüüd miskit head-paremat siis siia blogisse üles saada. Kuna aega on palju möödunud siis ikka rohkem pilte ja vähem möla, sest kes seda juttu ikka viitsib lugeda :D

Meie "cottonikodust" Narrabrist lahkusime siis lõpuks teisipäeva hommikul. Esmaspäeva õhtul sai veel vaikselt meie perenaise sünnipäeva tähistatud väga maitsva šokolaadi-vahukoore-marja desserdiga, mis ta ise meile valmistas. Asjade pakkimine ja autosse paigutamine võttis aega ikka jah pea 2 päeva :D Nüüd oleme muidugi kõik seal juba peapeale pööranud, sest ikka on midagi puudu ja siis vaja seda teiste asjade alt otsida.
Aga muidu on meie reisisell (auto) end väga hästi üleval pidanud ja pole ühtegi probleemi ka olnud :) Vanad head autod ikka püsivad teel ;)

Tagaiste
Pagass on täis!
Teisipäeva hommikul jätsime Narrabris hüvasti meie eestlastest sõprade Elo ja Kareliga ning asusime teele ranniku suunas. Antud päeva sihiks võtsime Armidale´i. Sealt alates algas tee mööda erinevaid jugasid ja mäeahelikke. Tee nimeks ka muide waterfall way. Armidales saime muidugi teha ka kohustusliku shopingu Big W-s, kust siis saime soodsa hinnaga riideid-jalanõusid.

Ööbimiskoha valisime endale selleks ööks Dangars Fallsi ääres. Sõitsime sinna ikka päris tükk aega ja päike oli juba peaaegu et loojumas. Jõudsime telkimisplatsi ning kiirelt asusime ka õhtusööki tegema. Selleks tarbeks on meil autos kaasaskantav grill. Järsku kuulsime mingi läheneva auto hääli ning nägime kuidas see tegi meie ööbimisplatsi ääres väikese ringi ning sõitis vaikselt minema. Triin oli ikka väga paanikas ning arvas, et no nüüd me küll saame surma! :D Oleme muidugi näinud filme"Wolf Creek 1 & 2", kus siis meiesuguseid seljakotirändureid julmalt tapetakse ning ega see situatsioon väga teistsugune ei tundunud ka :D Olime kahekesi väga eraldatud kohas ning suvaline auto pimedas sõidab ringi...spoooky!
Õnneks möödus meie öö ikkagi rahulikult, hoidsime uksed lukus ning keegi peale opossumite auto lähistele ka ei tunginud :D
Õhtusöök pimeduses
Kartulite küpsetamine
Autos magamine oli esialgu üsna ebamugav, ei osanud õiget poosi leida, aga sai hakkama küll, esiistmed panime täitsa alla ning peaaegu nagu üks kitsas voodi. Olime juba Narrabris ostnud endale padjad ja tekid ning eelnevalt ka magamiskotid, mis tulid väga kasuks, sest hommikupoole läks ikka täitsa külmaks.

Hommikul asusime siis avastama ka meie ööbimiskoha ääres asuvat Dangars juga ning sõitsime edasi ka Austraalia suuruselt 2. juga uudistama, nimeks sel Chandler Falls. Kahjuks ei olnud nendes väga palju vett, sest pole tükk aega korralikult vihma sadanud. Sellegipoolest oli vaade suurepärane ning ümbritsev loodus imekaunis.

Chandler Falls!
Kus on vesi? :(
Meie selle päeva lemmiksihtkohaks oli kindlasti New Englandi rahvuspargis asuv Point Lookout. Pildid räägivad enda eest. ;)

VAPUSTAV VAADE!!
Vaateplatvorm
Kaunis!
Viimase kohana külastasime sel päeval Ebor Fallsi. Ööbima sõitsime Dorrigo linna, kus 2km väljas asuva Dangar Fallsi ääres asus ka telkimisplats. Seekord tuli selle eest ka maksta 10 dollarit nägu. Selle raha eest aga saime käia ka duši all ning vaade ümbritsevale loodusele oli superkena. Niiet ei olnud üldse kahju seda raha maksta autos magamise ning muude hüvede eest. Ööbimiskoha nimi Dangar Falls oli ka üllatavalt sarnane esimese öö ööbimiskohale Dangars Falls :D ja kusjuures sellesse teise ööbimiskohta sattusime küll väga juhuslikult.
Ebor Falls
Meie
Järgmisel hommikul nautisime muidugi pikka hommikusööki ja duši all käimist. Koht oli ju selleks superkaunis.
Hiljem külastasime Dorrigo rahvusparki ja seal asuvat vihmametsa keskust, kus sai siis väikesel jalutuskäigul käia.
Järgmine hommik ja kaste autol
ILUS!

Dangar Falls otse meie ööbimiskoha kõrval

Dorrigo rahvuspark
Edasi liikusime juba meie poolt väga kaua oodatud ranniku ja ookeani suunas. Triin polnud ju Austraalias veel rannikuäärt näinudki. Sisemaalt sõitsime siis välja Coffs Harbourisse.
Coffs Harbour oli ikka väga ilus. Tegime seal kohe pikema jalutuskäigu sadama ääres ning ka väikesele saarele. Vaated sealt olid hingematvad.

Lõpuks taas ookeani ääres! :)
Coffs Harbour
Ookean
Rada maailma lõppu...

Meie
Coffs Harbourist suundusime siis edasi põhja poole, et ikka lõpuks ka Byron Baysse jõuda. Muidu Narrabrist umbes 7 tunni kaugusel asuv Byron Bay sai meie jaoks umbes 3 päevase reisi kauguseks. Mis teha kui teepeal ka niipalju näha on :D Nagu ma ikka alati öelnud olen, tihtilugu ei ole oluline mitte sihtpuhkt, vaid teekond sinna ;)

Puhkus ongi ju selleks, et võtta kõike rahulikult ja mõnuga, seda me ka siiani teinud oleme, seetõttu ehk ka blogi pole teinud, et lihtsalt nii tšill ja hea on koguaeg olnud, et sellise aeganõudva tegevusega mitte oma puhkust rikkuda :)

Seiklus jätkub...

(Nüüdseks juba Gold Coastil, aga üritan mingi aeg vahepealse Byron Bay puhkuse osa ka siia kirja panna, kuulmiseni!)